2012-02-24

he is sick and i'm sad wokey..

dia sakit.. terlantar je kat situ.. kesian saya tengok..saya bukan dokter. nak kasi ubat apa pon saya tak tahu.. dari hari ke hari.. nampak macam makin parah je.. saya rasa dia da di ambang kematian la.. ohno! sob..sob..sob..

dia sakit..dia senyap je.. tak cakap langsung.. sikit pon tanak..refuse to talk langsung2!.. sedeh hati saya ni.. sebab kalo dia ade..saya selalu bersama dia.. sekarang.. dia sakit.. saya jadik sikit tak keruan.. walaupun saya ada je ramai kawan2 lain. tapi manekan sama si kuceng belang!.. erk?.. mane kan sama si laptop hitam kecik lagi bergaya tu..

siannyer budak tecik ini.. da la comel.. :( 


laptop saya jam okay! tensi la kalau macam ni.. terpaksa buat muka tak berapa nak malu gune laptop kawan.. yer la.. anak2 zaman modern macam saya ni..mane bole tak der laptop. waaah...lagi2 siswi macam saya tuih! walupun Uni saya tak gune laptop pon..ahahaha..

namun.. internet ni kan kene gune laptop.. dok jauh2 berjuta2 lemon batu ni.. kene gune laptop nak berhubung dengan family dan sahabat handai..ingat bole hantar surat pakai merpati?pakai garuda belum tentu sampai..isk..isk..isk..

allah tarek nikmat kejap.. denagn tiada laptop disisi.. banyak je bole settlekan keje2 rumah yang len. atau buat bende2 lain yg lebih penting dari dok hapdet belog dengan cara yang kadang2 tu agak kelaut jua..

namun sya tahu allah nampak saya terseksa ni.. moga2 allah mengurniakan rezeki kepada saya...ecehceh.. untuk membaik pulih laptop kecik cilik hitam bargaya saya tuuu..

well.. semoga saya dapat menggunakan masa2 emas tanpa laptop disisi dengan melakukan banyak aktiviti aktiviti yang berguna dan memberi saham dan keuntungan diakhirat kelak...hoyeah!  :)

ni penulisan yang agak kacau.. jangan layan sangat,..kbai.

No comments: