2012-02-15

hmmm..well...


salam..

tahu tak.. semalam saya tertidur tanpa niat.. #mksudnya saya tak sedar bile saya tertidur..sebab saya baring baring aje.. tak niat nak tidur mane pon.. sambil sambil saya dengar mp4 henpon saya. saje je la.. sebab dia tak bole nak folder kan genre2 music..so semuanya bercampur aduk je la.. 4 minit tu dengar mirwana-permataku..4 minit lepas tu dengar bad day-chipmunk pulak.. 31 minit lepas tu kua surah an-nahl-sheikh maahir.. hadoi la..nashid/lagu dan quran bercampur. #tu salah henpon saya yg tak berkualiti okay.


yang saya ingat.. masa saya nak nak lelap tu..last song yang berdendang adalah lagu.. saya tak ingat tajuk dia ape.. tapi yang kumpulan faiz nyanyi tu.. alam barzakh?.. ntah.. lagu seram kata saya..~ #sebelum tidur tuu..

yang tak nahan tu.. urm.. saya tertidur dengan eyer phone masih ditelinga.. annoying benar keadaan sebegitu rupa..namun.. ape yg saya nak tekan kan kat sini.. bangun2 pagi tu.. satu eyer phone da tercabut.. dan satu lagi masih setia bergayut2 ala ala tanak lepas di telinga saya..

mula tu cam mamai2.. daku dimana?.. kenapa macam ade music sayu sayuan ditelinga ini?..oh..ade eyer phone rupenyer.. pastu ..tahu tak lagu ape yang berdendang?...

lagu ni..


maaf tuk berpisah
Album : optimis sajalah
Munsyid : tashiru


Kau tahu tentang hatiku yang tak pernah bisa melupakanmu
Kau tahu tentang diriku yang selalu mengenangmu selamanya
Kini kusadari Bahwa semua itu
Adalah salah, juga keliru
Akan membuat hati menjadi ternodai


Reff..
Maafkanlah segala khilaf yang tlah kita terlewati
Tlah membawamu kedalam jalan yang melupakan tuhan
Kita memang harus berpisah
Tuk menjaga diri
Untuk kembali mngarungi hidup
Dalam ridho ilahi


Kutahu bahwa dirimu
Mendambakan kasih suci yang sejati yeee
Kuyakin bahwa dirimu
Merindukan kasih sayang yang hakiki


Kini kusadari Bahwa semua itu
Adalah salah, juga keliru ooo
Akan membuat hati menjadi ternodai


Back to reff.
Dan bila takdirnya kita bersama
Pastilah Allah akan menyatukan kita oooooo





hmmm...

p/s: tibe2 tanak sambung tulis da..kbai.
p/s:pertandingan tulisan tergantung dimenangi oleh saya sekarang jugak.

No comments: