2012-02-15

11 saat-saat paling indah dalam hidup manusia.

 assalamuaalikum.. yang ni saya jumpa dalampage kat facebook..sebab ni transelated oleh saya yang bijak sana tak bertauliah mana ni.. so..mungkin cam aneh sikit bunyiknya.. tapi tak pe.. best la.. dan saya dapati betul.. hehe.. :)

11 saat saat paling indah dalam hidup manusia :

1.bila anda jatuh cinta (percaya la..saat paling indah bile anda bercinta dan dicintai tanpa memaksiatkan allah )

2.bila habis last paper last day exam (walaupun buat tk la mantap sangat..tapi hari last ni memang dia akan ade perasaan happy yang luar biase)

3.bila anda bangun tidur awal pagi dan anda dapati anda bole tidur lagi setengah jam.

4.bile anda dapat calling dari orang yang anda rindu dan anda baru teringat kan orang tu sekejap tadi..

5.bile anda melihat ke arah orang yang anda cintai dan dia melihat balik..

6.bile anda jumpe (reunion) dengan kawan lama yang bertahun tak jumpe dan anda dapati mereka masih tak berubah...

7.bile anda menyentuh jari jari kecil anak yang baru lahir.. (lagi best kalau tu anak sendiri)

8.dapat massge dari orang tersayang dan time tu dok sorang2..

9.bila dok sorang2 dan terkenang memori memori indah..

10.bile ade orang amek berat pasal kite.

11.bile last anda baca sepuluh yang di atas dan anda tersenyum sendiri..





hmmm sebenarnya.. masa saya excited nak tulis tu..saya tulis time tu syaa tgh baca yang ke tujuh.. dan saya terus je menaip dan sambung yang ke lapan..hmm tak der la best sangat rupenyer.. tapi tak pe la.. :)

banyaknyer pasal suami isteri yang bahagia.. :) fine la.. ~

kbai.

No comments: