2012-02-03

allah da plan cenggitu..

dah nak mgrib ni.. terpaksa la jari jari saya ni menaip dengan kelajuan berganda.. wuu.. tengah happy sikit ni sebenarnya.. wahaahahha.. rase nak menari2 daln bergolek2 di atas karpet yang tak berape gebu ni. ulalaalalalal..



sekolah saya da nak buka..da nak start sekolah sem2 okay.. sekarang baru 3 hb.. yang happy nyer..saya sebenarnya ade camping winter yang kedua esok. wahahah.. namun..namun dan namun... DIBATALKAN.. hahah  .. wah! saya jadi lega amat sih!.. sebab saya baru balik dari camping winter pertama 4 hari.. letih tak habis lagi.. senak senak badan pon masih bersisa..

so..dengan pembatalan ini.. perasaan ku ini tak dapat digambarkan.. hoyeah! maksudnya saya boleh la tulis agenda baru  gune pen pink berbulu halus bentuk love ..#gediknyer la oi.. mane ade diari..

holey! holey!best best.. selama ni penuh kepala saya memikirkan camping winter kedua ni.. sebab camping kedua ni banyak taklifat..jadik fenin la.. so.. bile terbatal..maka terbatal la segala jeis taklifat yang dikaruniakan ituh.. weeeeee

tahu kenapa tak jadi?..sebab mesir kan kecoh dengan pembunuhan kurang sengaja dengan  kejam beramai2 nak dekat 75 orang dekat stadium buur said tu?.. haaa..sebab tu la.. diorang takut orang orang  mesir naik hantu..buat demonstrasi jalanan lagi.. tembak menembak..libas melibas gune parang dan sebagainya..

so demi memastikan keselamatan pelajar2 yang kiut kiut ini. camping winter kedua ini terpaksa disetopkan.. tapi............. dia akan pilih tareh lain.. waaaaa.... tapi tak pe.. harap2 bukan diwaktu yang terdekat.. amin!.


ini perancangan allah.. semoga saya dan kawan kawan dapat melakukan aktiviti berfaedah mengisi mase mase cuti yang ade berape hari lagi ni.. sekian bai.. wassalam. ;)



No comments: