2012-02-24

saya okay je taw..

fine.. ini adalah perasan yang biasa belaku bila tengok orang lain riang ria di hari raya menempah ticket untuk balik cuti musim panas.. waaa.. korang tahu tak perasaan apa?..perasaan nak balik jugak laaaa.. tapi ..saya tahun ni punyer musim panas tak balik.. saya tinggal aja kat mesir.. ceh.. baru plan nak balik kawen.. hmm tapi allah plan saya dok kat mesir la pulak.. so oke je la.. saya stay..

bulan2 awal tahun 2012 bukan main lagi cakap besar sambil buat muka doremon..
"ana tak balik la tahun ni.. ana okay je tak balik pon.. ana fine.. hahahaha"
sambil gelak macam polar bear kene geletek dengan mesin urut ogawa..

namun.. bila tengok kawan kawan sibuk kemain menempah ticket sana sini.. tiba2.. ade pulak perasan ombak rindu datang menghempas..ceh...rasa macam nak balikkkkk.. macam mana ni?.. mana pegi polar bear yang riang tadi?? ohno!

hmm..tapi saya redha je la.. derang sume balik dan saya stay kat mesir.. yang kakk saya pulak kurang memberi kerjasama..dengan gumbira dan tak sedar sedar yang empangan diraja saya ni bole meletup bebile je..mengirim dan mengepost gambar2 adek2 saya dengan bahagia sambil menge'tag'2 saya sampai penuh notification! whoaaa.. tensi tau..tensi...

dah la afnan  kesayangan saya tu tetibe da menggemuk.. comel taw.. festime saya puji adek sendiri comel.. sebab dia tu dulu kurus macam penyapu lidi yang diasingkan untuk buat satay.. tetibe..saya tahu kakak saya sumbat dia pizza hari2.. sampai la dia yang kurus macam penyapu lidi..jadik gemuk dan tembam!.. dan comel.... bagi saya comel laaa... ehehehe..

dan saya menjadi sangat la rinduw.. wuaa.. wuaa.. wuaaa....~

dalam toilet..dan saya okay ..


tapi saya rasa kalau saya menangis sampai bebuih2 hidung pon.. saya memang tak boleh balik.. sebab saya da balik tawun lepas.. tapi saya oke je enshaallah.. i'll be fine.. okay.. :)

saya cuma rindu je.. biase la tu... rindu tu la cinta yang menyakitkan wokey..saya jiwang  dan saya okay.. wooo..

kbai.
wassalam..

No comments: