2012-02-03

senak senak



saya da terperap dalam rumah ni da nak dekat dua hari okay..dan saya tak keluar lansung..sebab saya sakit.. terpaksa saya duduk di rumah ..kat luar cuacanya sejuk amat.. kalau saya keluar saya wajib la demam selesema dan berair air la hidung saya ini.. makanya.. esok saya tetap akan keluar bersiar siar demi menjaga reputasi kewarasan minda saya..

saya da nak rase tak berapa betul.. sebab tak keluar rumah..dan menyedut udara segar berdebu.saya sebenarnya berhajat besar untuk mula study buku2 untuk sem2 nanti.. namun tak tertunai jugak ..atas halangan halangan yang menghalang..saya tengok buku..buku tu tengok balik ke arah saya..saya tak suka buku pandang saya macam tu..so saya keluar bilik dan bukak lappy..lappy memandang saya dengan pandangn yang sangat menggoda.. saya teruskan duduk bersama lappy..

saya nak study betul betul la.. serious ni... enshaallah.. saya akan cuba untuk belaja dengan bersungguh2.. nak masuk tahun dua.. dan nak jadi macam pelajar pelajar lain.. saya cuba berbicang dengan fino si buaya plastik kat ruang tamu.. tapi nampaknya si fino suka berguraw. so.. saya tak meneruskan perbicangan ngn dia..





p/s:merepek kerepek kat blog seniri tak pe.. tak kene saman..



No comments: