2011-12-25

semalam yang best


weeeehihihi.. hebat.semalam kan..saya keluar makan dengan ahli smart circle saya..saya tinggal di hayy sabi cairo..manakala ketua SC saya tinggaldi sayyeda zainab..hmm jauh beno la kan.. penat memang la penat..tapi kitorg malam tu ade date dinner kat luar.. shioknyer..

tanya la akak tu..
"kak..kite nak dinner kat mane ni?..jauh ke?"

sebab keluar malam2 la kate kan,, ohok2.. so..kakak tu cakap.
"kite makan kat kiwi kot.."

kiwi tu ..sebuah restoren yang agak la mewah dekat ma'adi..jauh beno..saya tak kisah la kedai mana2.yang penting perut sangat2 la lapar..

kat mesir ni. student2 islamic studies ni..lebih terkenal dengan kejimatan keduitan mereka...tak macm student2 medic yang kaya raya.. ops! (oke la..malas nk citer.. sbb saya tak tahu sangat pasal ni..)..lagi2 nak makan kat restoren?.. memang tak la..kecuali sekali sekala nak rai ape2 celebration..hmm alahmdulilah.
*saya student islamic studies.

so..kitorg pegi la kat restoren tu..saya gembira kemain lagi dapat keluar malam.. wehehe.. kami semua bertujuh malam tu..
masuk2 dalam restoren.whoaaaa mewah kemain.. kakak tu relek je.. (kakak tu medic okay)..kitorg da ade unsur-unsur berdebar di situ.. hmm tengok restoren pon tahu mahal. kalau datang sendiri ..buatnyer order air mineral je..

kami pon duduk..alahai pak cik2 weter ponnn.. pandang orang tak berkelip. macm pandang queen elizebeth layaknya..*sebab jarang ade orang melayu datang kedai dia kot..

dah duduk tu..kami pon bukak la buku menu yang tersedia.. mak aiiiiiii!
mahalnyaaaa.. page dia dari mule tu harga okay.. makin ke belakang..makin mahal?.. ade jugak macm ni..

 kalau makan ngan family..hmm tk la rase mahal sangat.. sebab abah bayar.. mehehehe... ni sebab makan ngan kawan2.. hmm.. *dan kali ni kakk SC kami yang belanja. kcing3..duit banyak?..ehehe
kakak tu kate order je nak makan ape,, erk?.. tapi kitrg shrae2 aje la. sbb satu dish dia tu besar.. bole share 3-4 orang..

lepas tu kitorang makan la dengan gembira macam budak dajah satu dapat candy sebatang.. happy jek muka masing2..pastu ade spagetti jugak.. saya dah la sangat suka makan spagetti!!! ;) yummeh!

hari hari makan spagetti pon okay..lalala


saya kalau nak cerite pengalaman dalam bentuk penulisan ni ..memang agak la bosan.. ahahhaha seyes.. sebab saya suka bercerite gune mulut.. baru filing dan tacing..wahahah.. kalau nak share2 bende2 bese okay la..

last2 saya tulis.. 'so semua happy habis cerite' bosan beno..

yang penting.. terima kasih banyak2 kepada ahli SC saya dan paling penting.. kakak iylia farhana oii. time kaseh.. sayang akak forever..;)




No comments: