2011-12-22

saya kecoh lettuww..relek2 suda.



bile kite menulis blog..atau bebile je kite menulis atau bercakap melontarkan pandangan atau menulis nasihat atau ape2 sahaje.. mesti la ade yang suka dan ade yang tak suka.. ade yang setuju dan ade yang membangkang..biase la tuh.. lumrah la..
so..ade je org yang cakap..blog saya kerap jugak tulis bende2 yang remeh temeh.."hah! aaape??!"<--- (tak yah nk wat terkejut sangt) tampo jugak kang.
memule dengar..cam tersayu la jugak.. tapi tak pergh!..tajdeed niat kawan2! (saya tahu la blog saya sesuai untuk budak dajah 1 je).


cing3..ni saya tengah update blog.ngeee


ehem..nak ditekankan kat sini..saya bukan la motivator..bukan jugak ustazah mahupun penceramah sehebat fadhilah komsah, (walupun name saya fadhilah.saya tak der talin darah langsung ngan fadhilah komsah taw) h.m tuah ,ustaz maza,ustaz idrus (kesayangan saya) ustaz what ever atau hilal ashraf ops!..dan etc etc..i'm really not laaa..
saya hanya la penulis blog santai yang sangat2 biase.yang sangat terhad ilmunya..dan terlalu banyak kelemahan dan kekurangannya.
dan saya tulis ape sahaje.. dan kadang2 saya tulis bende yang berkaitan dengan diri saya pon.. kalau ade yang rase nak baca tazkirah2 atau ceramah2 yang hot dan lengkap dengan dalil,hadith..ayat2 al-quran yang hebat2.. memang blog saya adalah page yang paling salah untuk di click..

tapi enshaallah la.. bile kite tulis..ade org nak baca..nak jeling2..nak tengok isi kite camne.. nak judge2.. nak rase hebat.. terpulang la.. dan saya tetap la diri saya yang banyak kekurangan dan masih cuba terkial2 untuk survive di bumi allah yang mencabar dan menakutkan inih..<--- panjangnyer....

 oke..bagi sesape yang nak baca penulisan best2 dan mantap lagi hebat tu..sila2 la angkat sikit kepala pandang skrin komputer kat kanan paling atas kat bucu tu.click kotak kecik yang ade tanda pangkah tu.. ehehehe.. 

saya mintak maaf eh kalau saya ade silap berkata2..atau saya ketinggalan zaman..sebab saya sebenarnya masih takut2 untuk bergerak seiring dengan zaman kite sekrg ni,..(saya slow sikit..kueng3) saya tak hebat macam anda2 diluar sana..

*tacing plak saya pepagi nih. :p



ikhlaskan amal anda.. manusia selalu tengok usaha dan hasil..tapi allah tengok usaha aje da memandai...~o wo ainee allah..cing3..~

No comments: