2011-12-23

facebook oh facebook!



facebook..oh! facebook.. nape hari ni ashik cakap pasal facebook memanjang?
eh suke hati la kan.. ahahahaha..
sebelum saya nak deactivate facebook.. saya fikir baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanyak sangat.
macam2 saya fikir..antaranya :

1.macam mana saya nak kontek2 free mree dan senang lenang dengan kakak saya.?
2.kontek dengan adek beradek saya?
3.macam mana na tahu update program saya?
4.macam mana nak tahu perkembangan semasa?
5.macam mana nak tahu update kawan2 dan semua org?.(da kawen ke ape ke)
6.macam mana nak tengok2 gambar sambil tag2 dan share2 dengan senang?
7.macam mana nak terus berhubung dengan cikgu2 saya yang tinggal kat luar negara atau jauh dari saya.
8.macam mana nak tahu perkembangan baby2 kesayangan saya?
9.tak nak ketinggalan video2 bermanfaat yang kawan2 share.
10.tak nak ketinggalan post2 yang bermanfaat dari group tazkirah dalam facebook.
11.tak nak ketinggalan macam2.


dan baaaaanyak lagi.

namunnn...ntah la..


adakah dutasurga dapat bertahan hidup tanpa facebook kesayangan?? tengok la macam mana..gambate!






allahu mustaan~






No comments: