2011-12-23

kuat ke? sorry..tk perasan puler..

ehem! salam..
ai..suke plak buat2 bunyik berdehem..
tu tanda seriyes la.
tadi bukan main lagi saya keboringan di pagi hari..
saya pon bukak la satu blog ni.. blog dia kelaka amat.. tak nahan..kalau saya baca..mau nyer berair mata.sebab memang kelaka..atau saya yang mudah rase semua bende kelaka saya tak tahu la..
tak sangka org kelaka macm ni wujud ..dan dia perempuan.. jarang la perempuan mampu tulis kelaka2..biasenyer lelaki la..budak tu saya tak kenal pon..buat2 mcam kenal.
saya tab la blog kengkawan2 dia.. ade la nak dekat sepuluh tab saya bukak.. ahahaha.. semenjak dua menjak ni ,rajen puler diri ini membaca blog..sebb saya ni memang rajen membaca..nak jadi bijak  macam ain stain kate orang.
saya pakai headphone walaupon tk bukak ape2 media bunyik dalam lappy saya.. takut ganggu kawan2 berehat tidur lepas solat subuh ..eheheh sopannya la..
habis je saya tab yang ke sepuluh,tetibe bergema lagu korea rock macam tak hengat..saya terkejut la sebab headphone saya tak kuat sangat..volume blog tu yang melampau.. mau rosak nikmat pendengaran saya.
rase cam bersimpul-simpul urat telinga..kuat sangat.. saya jadi cam tk keruan kejab..

"  rase macam tetibe nak bertuka jadi tok penghulu kampung yg tgh mengamuk
"sape tuuu??!..sape yang buka lagu kuat-kuat tu?!"
tapi ..saya masih seorang student perempuan yang sopan santun..fioo..fioo.."

anak cik ngah mana la buat soundtrack blog cenggini punya meriah?.. nak suruh baca blog ke..nak suruh pegi klinik cek telinga?..hadoi la.. last2 jumpe jugak..time tu jugak saya tutup, tk baca2 pon blog dia..fuh! bahaya beno.
saya tahu soundtrack latar tu penting untuk naik kan mood..saya sokong 150%..tapi hagak-hagak la jua kan..
last2 mute kan aje lappy..sian orang lain yg bukan main nak promote blog dgn mp3 diorang..cari tone n lagu  yang sesuai nak dekat tiga minggu,..gara-gara blogger yang berpendirian "telinga ku telinga korang jua"..rosak planning diorang.~hampes.


jaga telinga korang ya cu..macam opah ni laaaa ulalala..









p/s:jaga la telinga anda selagi tak pekak ni.. nanti kang allah tarek nikmat mendengar baru kite tahu suara jiran  sebelah kuat ke pelan..erk?..=..="

p/s:saya suka baca joke dan bende2 yang kelaka..tapi bukan la sehari2 tu gelak je memanjang..

p/s:ade orang tu allah memang cipta dia untuk hiburkan hati orang..(lawak spontan tak menahan).dan bagi yang cuba buat lawak bodoh kurang bijak..saya hanya mampu gelak tak ikhlas..

No comments: