2011-12-06

selasa yang dingin dan cool

salam..

sekrang pukul 2.10 minit.. lambat lagi nak azan magrib magrib pukul 4.55 gitu.. oboi oboi..perut da terasa masuk angin semacam da.. tapi oke je..saya sabar dan releks.. wat2 macam tk ingat je perut lapar. hari ni 11 muharram okay..

saya malas nak update blog senarnyer.. namun..saya rasa saya tengah bosann dan rasa nak menype..jari jemari saya sebenonyer tengah sejuk beku ni.. yer la.. tgh2 winter ni kan.. mesir tengah membeku..pastu saya memang sedang berbahagia lepak2 di rumah birha dan rahil . mek rahil yang terlampau aktif tu sedang tidur depan heater ..bahagia saya guna internet tanpa gangguan.. ahahahhaaa.. sian mu rahil..:) ngeeee..

hari ni saya terponteng kelas dengan kurang sengaja..adoii.. harap2 ummi saya tak baca entry ni.. seram tuu..bukan ape.. saya da rancang nk ke  kelas tadi.. namun saya terlambat dan cikgu da pon tutup pintu.. cikgu nahu sangat2 la garang..da tutup pintu..tk mau dibukak lagi.. whoaaa.. sedih.. so ..saya ade satu kelas je hari ni.. dengan itu saya stay je kat rumah rahil..sob..sob..

eleh..ingat saya sorang aje ke ponteng kelas?.. mane ade! hakikat la kan.. pelajar2 azhar yang tak di amek kedatangannya..suka suki hati nenek angkat dia je tak nak pegi kelas.. nakal2 saya pon..pegi taw! kecuali la terlambat atau ade ape2 urgent..bagi yang pegi tu okay la kan.. yang tak pegi tu..paham2 sendiri laa..

tibe2:

ape anda buat kalau anda menyukai seseorang dan orang tu tak tahu pon kewujudan anda. atau

ape anda akan buat kalau anda menyukai seseorang dan orang tu tak menyukai anda. atau

ape anda akan buat kalau anda menyukai seseorang dalam mase yang same ade org lain yg menyintai anda?

haaa amek ko..soalan kemain lagi panjangnyer..jawab la dalam hati ea..

tu bukan bukti nak cakap saya tak fokus belajar okay.. saya fine je.. saje je soalan tu terlintas dalam kepala saya..sila husnuzzon sekarang jugak...

belajar saya okay je..cuma kalau si nahu tu tak mengganggu lagi oke kot.. tak la tension sangat..i dont know what to do with this nahu sorof thing.. o god..kenapa la kepala saya sangat susah nak masuk nahu sorof????? this is hard men..

p/s:mintak maaf..yang merepek banyak2 ni adalah kerna kesejukan kot.. ni adalah entry santai dan picless okay..peace la..

No comments: