2011-12-24

happy time!

alhamdulillah :)

weee.weeee
rase nak menari macam ni..
hehe

hepi beno bunyinyer.. ahahah.. hepi la sebab da berjaya habiskan kredit telepon kontek family kat malaysia..mak aii.. dengki tak terkata bila mereka2 di sana berkumpul.. weeekk.. semua ade..
siap family ipar duai kakk saya pon datang umah semalam.. jelesnyer.. adik ipar kakk saya tu baru lahir baby baru yang sangat la comel.. ehem! saya tak penah tengok lagi babynyer.. name dia amar.. pasti la comel kan.!

kalau saya ada time tu.mesti la saya yang akan jadi mak cik kesayangan! dan akan menggondol semua anugerah makcik2 popular seglobal! jeles~pui..pui~

time saya balik malysia punya lama nak dekat 2 bulan..tk der sorang pon kat rumah.. adek2 siap kat asrama..saya sorang2 je berkawan dengan adek dajah tiga saya yang macho kemain tuh.. silap2 hari bulan chit chat ngan dinding ...

diorang siap buat steamboat(feveret fut saye tuu)..alaaaaa jelesnyer..
:D
nak nak nak nak nak nak nak.......

(kiut kan rabbit sakit kat atas ni?..saya copy kat blog org..yippi..nasib bek la owner blog tu nampak cam baik hati je.. (saya amek je.. tk mintk izin pon..)

adek2 saya ade la dua minggu lagi nak bukak sekola.. da siap beli barang2 sekolah baru..haha budak tecik biase la.. semua nak baru..pen baru pensel boks baru..kasut baru..beg baru..dan ape bende ntah lagi..saya tahu la,sebb dulu kecik2 saya lagi parah.. ahahahaha..

kakk saya kate..adek kecik saya yang bongsu nan seorang tu bukan main lagi..dah siap beli buku baru tahun 4..habis lantai umah saya tu dia susun ngan buku dia..nakal2 pon rajen.. alhmdulilah..sejuk telinga kakk kedua dia nih dengar... mihihihi..rindu !@#$ kat adek anan!

tahun depan saya rase  saya tak balik malaysia.. wuaaaaaa.. sedehnya.. tak payah la saya nak emo sangat eh.. sebab saya da balik tahun lepas.

untuk sesiapa yang masih tingal dengan keluarga..atau maksud saya tak tinggal atau berpisah juah beribu2 batu tu.. hargai la masa2 yang ade bila anda masih lagi bersama keluarga..."nak tisu!"
bile dah jauh ni.. baru la nak nyesal...nape dulu tak sayang family bebetul..sekarang rindu maaa..
tak tahu..ade mase tu..tak cukup duit nak beli kredit.. ade mase tu..line tenet putus..ade2 je bende yang buat kite rase nak balik ke pangkuan family ler2 niy jugak.."nak tisu 1 lagi!"..

sekian laporan untuk pagi ni ...~cing3..



p/s:cepat nyer masa bejalan.. tak  sengka..adek kecik saya tu da nak masuk dajah 4..dulu baby montel2 lagi..wooooo

No comments: