2011-12-19

cinta itu pengorbanan sob..sob..sob..

tajuk mintak pelempang nampak?..takpe..tak pe..
dok sedeh2 pon nak wat tajuk hot2.
uhuk2..oke..nampaknya..mood swing bebenaw penulis blog nan seorang nih.. mintak maaf yer.. dah nak wat canekan.. ni la hidup.. hmm nampaknya saya kan hadapi satu lagi perpisahan ..ya ya.. perpisahan.. macam biasela.. keje mata tu reti nak menanges je.. *tampar kang..bukan nages tak redha.. nanges sedeh sebab sedeh..
saya kene kuat..saya tahu.. tapi saya tahu ,bagi la 8 lori kata semangat pon.. bile sampai masanya.. saya tetap kan menangis..



saya tetap akan menangis. menangis la banyak mana pon.. perpisahan tu tetap akan berlaku..nak atau tak nak.. sedih la berapa hari pon.. tetap hari2 yang mendatang tu saya kene lalui dengan bijak.. menangis la sampai bengkak mata..exam tetap kan saya kene terpaksa hadapi pada 8hb january 2012 ni enshaallah..

berjiwa tang mana pon.. ambik darah kat spital abbasiah untuk dapat (karneh) kad pelajar  tu tetap kene buat..teringat.rindu sampai habis gambar ditatap pon..tetap buku nahu warna biru tu saya kene belek.
eye bag da nak 5 inci pon,tetap kene kumpul duit nak bayar duit internet yang tertunggak.

keluar air hidung sebaldi pon,tetap tak leh biar org lain  bimbang tengok keadaan kite muka macm panda kene awet 300 tahun.

so ..bagi sesape yang juga dalam keadaan sedeh macam saya..atau lagi sedeh dari saya..saya nak share la.. sedeh la amcm mne sekali pon kite.. atau ape2 saje la mood swing yang kite sedang hadapi..ingat la bahawa MASA tu tetap paling kejam.. takkan berpaling.. takkan berhenti, takkan memujuk.. masa terus berjalan dan tidak berhenti sehingga allah mengarahkannya untuk berhenti..

tolong la wahai saya.. awak tu nak exam.. biase la datang ujian2 perasaaan macam ni.. sedeh ke,ape ke.. sekejap2 sudah ya.. jap lagi pergi baca buku...k?.

allahu mustaan.. ya allah.. kuat kan la hati si saya tu untuk meneruskan hidup..nape la si saya tu gembeng sangat?..semoga si saya  terus kuat.. :'|

No comments: