2011-10-25

bila wat dosa..hidup memang tak tenang

salam..

sebenarnya..saya tengah susah hati dari semalam.. hari saya kat alex bersama kawan2.. wahaha.. rase mcm tak der orang cam.. hanya saya yang tahu.. saya ni memang pandai berlakon.. kalau la kerje belakon tu halal ,tiap2 tahun saya ni naik pentas amek award pelakon wanita terbaik taw! glamour dan popular.. tapi ..ingat bebaik.. har0m! jangn nak cari pasal hokay?..

i can  pretend to be a tiger u know?..


saya pandai je cover2 muka..tengah sedeh buat2 happy..tengah happy buat2 sedeh.. buat muka nak mintak duit ngn abah..buat muka konon2 sakit..<--(ni dah menipu)jarang kot saya berlakon scene ni..heheh.. hmm memg orang tak perasan la! wow! hebat la saya ni.<--mintk maaf over dos berlagak.. saje je tu..nk Up kan sikit self esteem. ngeheheh..

so..selama sehari nk dua hari ni..saya buat2 muka cam happy balik holiday..waaaaa.. sebenarnya hati saya tengah bergolak macam perang kat iraq tu..kenape?.. sebab pak cik gila seks tu lagi ke?.. tak tak tak.. bukan2.. malas nk pk pasal itu pk cik tara guna..hmm sebab.. urm.. urmm..

sebenarnya.. saya tak nak cakap.. tapi saya akan rase saya ni macam anak tak guna..hmm saya tahu kakk saya nan seorang ituh update saya melalui blog.wuahahaa...tak kisah la.. nk citer jugak..

sebab sebenarnye.saya beli camera! pakai duit belanja yang abah bagi..tak bgi tahu abah pon..waaaa saya sori..saya sori sangt3! saya..erm..tk bermaksut.. <---menipu.. bermksut sebenarnye..... (saya sekarang rase nak nanges).. oke2..kontrol2..

saya da salah guna duit..dan saya rase bersalah sangt sebab tak tanya abah dulu.. tapi sebab saya memang da lama nk beli camera baru..menggantikan camera saya yang hilang lepas beli tak sampai setahun..saya beli jugak dan tak pk panjang..beli tu tak nyesal langsung..(sebab saya cari harga paling berpatutan dan sangat cantik bgi saya) cuma nyesal tak tanye abah dulu.. sebb nant abah tak kasi beli,, waaaaa.. saya tahu saya ni macm meggi basi.. mintak maaf sangt2,..

saya bad girl huh?...=_="


saya tahu kakak saya akan repot..waaa.. ngeri nyer..

saya bukan ape..ni camera saya yang ke tiga.. saya ni obses snap2 gambar..saya rase tak leh hidup dengan baik <--gelabah je... kalau tak der camera.. saya kene snap dengan hanphone..penuh memory card hp saya..pastu siap masuk2 virus lagi gara2 ashik masukkn pakai USB kompeter sana sini.. rosak phone saya..sedeh la ni kaaaaaaan!.. terpaksa guna henpon tk berape segar tu..

da la camera saya tu lenyap bukan sebb saya.. lenyap tak berganti.. susah payah saya cari duit nk beli camera ..(seryes nk nanges)..so..saya Dside untuk beli yang ni dan jaga elok2..


"abah..sori sangat2.. anak laki abah tu hilangkan camera la..lah thu dia tk sengaja.. tapi tetap yang hilang tu camera lah.. beli pakai duit lah kumpul bebulan2..lah tahu dia tk mampu nak ganti.. sikit pon lah tak pressure dia untuk ganti balik.. or even salah kan dia.. lah da maafkan pon..bende nak hilang..hilang la..~tapi lah betul2<---(ikut hawanafsu) perlukan camera..oke.. takkan nk suruh abah ganti plak..<--kueng3..untuk punishment..lah oke je berjimat cermat untuk bulan 11..sebb lah da habiskan duit belanja sebulan untuk beli camera.. so its okay.. lah tkkan mintak duit extra..sori..lah rase sangt bersalah..tpi still tak berani nk SMS abah.. so lah mintak maaf secara terbuka ni.. (T_T)..mintak maaaaff..waaaa"


i deserve it..wooo




so.. saya rase lega sikit.. gerenti lepas ni saya mampu untuk sms ayah saya.. saya mmg macm tu.. wahhahaha.. alaa.. kalau tk cakap pon.. kakk saya mesti 'tolong' cakap.. ahahaha..


p/s untuk kakk: kakk gerenti dengki ngan camera lah yang cantik tuuu! sebab dia kaler pink! cantik pulak tuuuuuuuuuuuuuuuuuu...ahahah.. :) *lah saje tk letak gambar.. wahahaha..


alhamdulillah allah bagi kekuatan!  ngeeeee hoyeah! hidup tenang semula alhamdulillah weee  (^_^)


-cikgu saya kata..kalau kita buat silap dan kita tak sedap hati tu tanda allah sayang,,allah kasi kite tak senang hati sampai la kita usaha jugak untuk perbaiki keadaan tu supaya rase senang semula.. walaupun dengn mebetulkn keadaan tu kite mungkin akan kene punish..kite oke je.. sebab rase macam da lega.. thanks allah~


cepat2 bertaubat dan istighfar..sebab allah tu maha menerima taubat.. (T_T)

No comments: