2011-10-09

teringat kat mereka dan amir irshad

salam..

sebenarnya dari semalam saya teringat sangat  sangat kat amir irshad.. saya sedih sangat sebab hari2 terakhir saya tak dapat jumpa dia.. saya sedih.. tk der sape tahu.. saya tunggu dia datang umah saya hari yg malam tu saya kan pegi KLIA.. tpi...amir tk datang jugak.. :'(



saya sedih sebb tak jumpa adik2 saya yang lain jugak.. nak menangis je rase.. dalam flight.. saya duduk sorang2.. tk der org kat tepi.. bag je.. saya duduk sebelah tingkap.. bercampur dengn emosi tk stabil tinggal famly kat airport.. saya teringat kat amir.. sbb saya tak jumpe dia wktu last tu....

if only u r my real brother..



siriyes.. saya sedih mmg tahap tak hengat.. start je kapal terbang itu terbang.. saya da menangis tak ingt dunia.. tpi tak bunyik sbb nnt semua org dengar... saya sedih sangat3! sbb tk sempat say "good bye amir and never forget me as i  will go far far far away for a quite long time..and its normal if u will forget me but ..the only thing i want you to know and remember ,that i love you so so so much"..


dua hero saya.



tapi tk sempat.. bile ingt2 balik.. saya tahu allah yang memengang hati2 manusia dan membolak balikkanya.. dan kalo allah nk amir ingt saya.. no need la saya pesan..amir akan ingt..begitu jugak sebaliknya.. tpi sbgai manusia biase saya redha dan tetp sedih.

it was good enough bile saya balik kali ni amir masih ingt kat saya.. dan saya sangt happy..alhmdulillah and i know i should be more gratefull for that..

saya menangis sampai bengkak mata malam tu.. da dua tiga hari balik.. saya tengok gambar2 amir.. wuaaa.. rinduuuuuu...:'(

--------------------------------------------------------------------------

begitu juga saya teringat kat adik beradik  dan family saya.. saya ni mcm ni la.. bile jumpe bese je.. bile dok jauh rindu.. erghh...

yang terpisah ngn saya desprately mintak saya buat pizza untuk dyorang.. tpi saya tak buat sekali pon.. teruk betul.. dengan alasan susah nak keluar barang <-- mmg susah pon k,bukn saje2..

tk der la sedap pon.. tpi untuk makan2 biase tu bole la...


tpi kalau usha lebih sikit enshaallah bole..

dan tak sempat2.. saya terkilan juga.. sptutnya saya usaha la kan..da balik jarang2 tu.. saya mmg teruk.. mintk maaf yer.. tk sempat jugak jumpe mereka2 ni saat akhir..

ade tu pulak adik saya yang enjoy nak suruh saya wat spa kat dia.. tk buat jugak sbb tk sempat mase.. sbb saya pegi wat bende lain dulu,,, teruk betul saya...

ade pulak tu nak saya duduk wat oregami dan beli buku untuk dia.. sempat gitu2 je..sambil kene jugak lekuk2 dahi kalau buat perangai dan gurawan2 tk relevan.. hmm

tu adek afnan saya yg bijak..

time last kat epot tu.. sumpah time saya peluk kakk saya nan seorang tu.. saya rase tak nk lepas..dan sebak dan berombak segala bagai..sbb saya saya rase sedeh dan bersalah..<--hanya saya je yg tahu knpe saya rase bersalah..

tapi mak saya dah pening2 flight da lewat.. so saya control la konon2nyer.. sebenarnye saya sedeh sangtttttt...

mak ayah saya pon sama..abah..sori la sbb tk mengurut tiga jam sekali mengurut  kaki macm abah selalu nak.. haha <--sumpah tk larat..ummi pon ..sori jugak sbb tk settle kan rumah betul2 mcm ummi buat.. khidmat tak cukup..

bile dah balik mesir.. banyak mase lapang tk terisi .. teringt la sume yg tak terbuat tuu.. menyesal tk guna.. hmm mintk maaf semua yer atas hak2 yg tak tertunai... :( :( :(

hakikatnya.. semua orang sayang family masing2.. dan saya sayang family saya.. walau bagai mana pun ia..what ever it takes.. :')

No comments: