2011-10-11

mintak maaf awak

salam.. err..

kepada fadhilah..tuan punyer badan.. saya sebagai hawa nafsu nak mintk maaf.. sbb membuatkan awak tk lalu makan dan menggigil selama 6 minit tadi.. akibat menengok vedio klip mujahid kene sembelih dengan chainsaw dan pisau tumpul..

saya tak sengaja.. sbb tajuk dia mcm menarik.. awak pon tahu nama saya hawa nafsu.. saya teringin nak tengok.. saya tahu awak tengah makan sandwich..dan saya tahu ape effectnyer kalau saya tengok jugak.. sbb tu saya mintk maaf sebab awak nampk mcm nak pengsan dan masih menggigil..

saya tahu awakmsih terkejut dan  macam nak muntah dan menangis sume.. tapi saya harap awak sabar..sebb semuakan da lepas..lepas ni awak kene la tahan saya kuat sikit.. yang awak ikut saya tu kenape..

muka terkejut awak lagi teruk..saya tahu..


selalu nak ikut saya awak ni.. hmm padan la muka kan.. sori la ayat saya jahat sikit.. tapi saya ni mmg la jahat.. nak selamat jangn la ikut saya..<--pesan hawa nafsu.


No comments: