2011-10-21

fiooo fiooo

salam

saya sebenarnya ada banyak sangat fakta2 berguna yang saya baru dapat dan nak dikongsikan bersama semua orang yang terlintas kat blog bersawang ni.. hmm tapi..saya dalam keadaan tak der mood langsung..

aii..biase la saya ni,manusia ni,moodnyer turun naik.. hmm nnt saya akan cuba paksa jari saya menype bende2 tu..tengok la bile2..

pernah tak kamu2 ade masalah yang tk boleh diceritakan kepada sesiapa..mungkin kalau cerita ia menjadi aib sampai mati..atau merugikan org lain atau membuka aib orang lain atau seangkatan dengannya.


i just can't..



dalam masa yang sama ia masalah yang sangat berat..terpaksa kite tanggung sorang2..ditambah lagi dengan orang sekeliling seakan2 tak memahami dengan memaksa kite bercerite tentang masalah itu..dan menganggap kite ini tak menghiraukan perasaanya dan macm2 lagi..ditambah suruh act sepeti biase  dalama masa yang sama..sama macm paksa budak kecik yang kene cubit untuk memaksa dirinya berhenti menangis! oh! pedisnyer..

bile kite senyap..macam2 tafsiran mereka buat..saya kadang2 tak larat lagi dan rase macam nak pengsan..kebetulan kite senyap sama waktu dengan kejadian2 yang dia rase kite wajar merajuk dan kebetulan kite tu memang suka merajuk..namun..mereka2 ini tk tahu bahawa itu bukan la satu2 sebab untuk seseorang tu berdiam diri..maksutnyer... ---->ade sebab lain.


i'm thinking not sulking..



sometime i just have to be alone..thinking about every thing.. on my own....some time i  need every one to cheer me up..and sometime i don't..
i just need some space to breath..
i need time for myself to figure things out..
just dont give up me so fast.



saya mengambil keputusan untuk tidak menghiraukan perasaan sesiapa buat mase ni..bukan selalu..sekali sekala..orang lain jugak sering mementingkan diri sendiri bile nak merawat luka masing2..takkan salah kalau saya pon buat macm tu?..



hanya satu tempat saya mengadu ,kepada pemegang hati2 ini....moga hati2 mereka tidak bersangka buruk kepada saya dan tidak menganggap diam saya tu satu rajuk..walau pon pada mulanya memang merajuk..saya sedang berfikir..kalau orang dapat tengok dalam kepala saya..ligat otak saya berpusing untuk menyettlekan satu2nyer masalah saya..kejang hati saya cuba menjaga takut2 orang tersalah sangka.<--(walaupon mmg ramai da tersalah sangka).tapi malangnya..orang memang sampai bile2 pon tkkan nampak bende2 tu..

please...


enshaallah..saya yakin Dia mendengar rintihan dan doa2 saya.. semoga semua nya berjalan lancar macm biase.saya tahu saya kuat..kalau tak allah takkan baginya ujian ni kat saya..

bantu la saya dengan lakarkan senyuman  yang comforting seperti biase..bukan dengan jelingan tak puas hati sbb saya tak nak cerita..saya bukan tak nak ceriter..tapi..i just can't.. saya tak rase saya bole share..saya akan cuba settle kan sendiri enshaallah.dan percaya la.. andai saya ade masalh yg macm ni..semuanya melibatkan diri saya sendiri..

tidak berkaitan dengan sesape pon..semuanya antara saya dan DIA..okay. :)

terime kasih.dan mintk maaf kepada sesiapa yang saya da lukakan dalam dua tiga hari ni..saya langsung tak bermaksud..~

allahu musta'aaaan..~



No comments: