2011-10-08

::alhamdulilah::

assalamualaikum..~

saya suda sampai.. 7hb octapus 2011 lagi.. cuma saya tak  larat nk menype..believe me, im so so so happy to be back! wow! haha ..<--semangat baru kot?.. enshallah biiznillah :)

seblom saya sampai egypt.. mesti la saya da kol pak cik kesayangn saya tu.. dan memang beliyaw dah tunggu awal2 lagi.. saya bukak phone.. siap ade 8 miskol.agak2 la kan.. hehe ..pastu ade 4 miskol dari kawan azhar saya..iman majdee.. pelik saya.. bile mase saya bagi thu kat dia saya balik 7hb pon saya tak thu..

dia siap datg bawak poster handmade (manila card biru) bertulis 'welcome fadhila'...weee saya sangt terkejut kejut kejut,,, dan sedikit blushing sebb macm semua org kat airport mesir tu tengok ke arah kami..kedatangn dia tu sangt2 menterkejutkan saya..anyway.. thanks a lot la kaan..

saya pon balik la ngn pak cik saya ammu ihab tu.. happy saya berjumpe semula dengn beliyaw.. sbb time saya kat malaysia tu.. saya ingt saya da tak kn jumpe beliyau lagii.. woo sedeh saya,. muka dia mcm biase la..sangt ceria berseri2.. :)dengn tak menang tangn suruh saya minum air mineral yg dia beli berserta sekotak jus mangga..~

on the way tu.. sibuk dia amek tepon nak tepon ayah saya kat malaysia.. nak mengkhabarkn bahawa saya sudah selamat sampai dan berada bersama dia.. so jangn bimbang.. mcm tu la lebih kurg..kehadiran ammu ihab ni, sedikitsebanyak,mengurangkan kesedihan saya berpisah dengn keluarga..parent,adik2 dan kakk saya.. :)

ammu ihab ni mmg pesen dia sangt suka mmberi nasihat.. belyaw tanya itu ini.. sepanjangg perjalann yg memg panjang nak sampai ke rumah tu.. memng nasiiiiiiiihat je yg banyak.. ehehe..urm.. hehe saya oke je... angguk2.. hmm kalau saya nak ubah topic..lepas habis dia layan topic baru saya,,dia tetap akn sambung kat mne dia stop tadi.. wahaah..

saya rasa senang .. :)

saya suka je dengr beliaw berceramah.. smart motivasion..fooo..sampai kat umah..beliyaw yang angkat semua lagej saya yang tk ingt dunia tuuu.. berat yu.. saya angkat sling bag dan bagpack aje.. kotak2 beg baju yg berat2 mcm ape tu.. sume beliyaw yg angkat.. waaaa.. sangat2 gagah perkasa..sampai hari ni saya serba salah,.

sebb saya ni gagah.. boleh tengok je la kan.. :)

so,hari ni dah 9hb kan?.. hmm saya masih jetlag la.. saya dah tahu dah.. sbb mase tu yg saya balik malaysia dua bulan lepas.. saya pening2 sampai 4-5 hari tu.. jetlag la tu.. ni pon same.. maseh pening2..berdenyut2..tpi alhmdulilah okey je ..enshaallah :)

pening.


berjalan kat mane2 pon.. kat mesir ni baru pukol 4 petang. saya da layu mata.. da nak terkulai..sbb kat malaysia da pkol 10 malam.. so.. pkol 6 ptg tu.. keadaan saya sangt kritikal.. sbb org lain masih riang berbual dan buat keje itu ini.. saya da macm tk cukup oxigen.. sangt seksa ya.. <--itu la jetlag yg sebenaw2nya.yeah.

ngantokk..


hmm ape pon.. doakan saya dapat memberi tumpuan sepenuhnya kpada pelajaran saya..dan dapat menyusun mase dengn baik..dismping tu tk terleps pandang hak2 ukhti dan ahli bait saya.. begitu  jugak hak2 diri sendiri. dan segala bagai jenis tanggungjawab yg ada.. :) enshaallah :)

allahu mustaan.. :)

No comments: