2011-12-25

kerdil terasa diri inih..


assalamualaikum..



tadi saya ada belek satu blog kawan saya ni.. hmm hina rase diri ini...
mak aii.. jauhnya saya dan dia..bukan ngan dia saje. malah dengan semua kawan2 saya kat mesir ni..hmm 
kalau saya cakap macm ni..mula la kawan2 saya kata saya ni rendah diri la ape la.
tapi ntah.. memag tu la yang terjadi. saya selalu memerhati..

*perasan diri ini pemerhati yang baik #wekkk

bukan la.. saya selalu perhatikan kawan2 saya..cara diorang..perangai diorang.. hiyy.. memang jauh la kalau nak banding ngan saya yang tak der pape ni..

orang nulis belog..hah! kite pon nak nulis juger..saya tengok belog2 kawan saya..mashaallah..hebatnya.. belog saya?..belog newbie lambat belaja..ape ade?..tapi tak pe.. saya cuba lagi..isi2 dan entry belog diorang. waaaa hebat.. saya tak tahu saya mampu tak wat entry2 hebat macam mereka2 ni..

namun....

ahahahahahahahaahaaah.. saya amat la tak kisah orang nak judge saya macam2 mane pon.. ingat senang ke hidup dalam era akhir2 zaman ni?..banyak dugaannya..yang penting istighfar la selalu yer..~

semua orang bebas nak melayan minat masing2 selagi tak langgar shariat...saya ni jenis suka bercerita dan berkongsi..so.berbelog ni pon adalah satu cara ...

dalam belog..:
*boleh cerite pengalaman
*boleh share gambar.
*boleh kenal ramai orang walaupun tk la update selalu.
*boleh meluah kepam di dada..
*bolemenyebarkan ilmu dan fikrah bagi yang berkemampuan.
*boleh kongsi tip-tip berguna
*bole release tensionita..
*bole la wat macam2..

so..sama ade belog tu mantap atau tak mantap..sedap atau tak sedap..best atau tak best..banyak follower atau tak banyak.. itu bukan la satu masalah okay!..

dan ade orang tu ..berbelog untuk kepuasan diri.. hehe terpulang la..~

No comments: