2012-03-23

nak bom syarikat etisalat sekarang jua




saya sedang panas hati dengan kad pascabayar etisalat mesir nih.. cas mahal sangat la.. tensi la macam ni.. kol sikit da tolak duit.. message sikit da tolak duit ..banyak pulak tu tolak.. macam mana nak hidup ni?... hagak2 la encik etisalat oii.. kalau seminggu saya kene habiskan paling sikit 30 geneh untuk kad top up je.. sebulan dah 120geneh tahu??? eey.. tensi la macam ni..



saya menoreh getah dua tahun pon tk leh nak cover.. tuka number baru tahu.. tapi ramai je kawan2 saya gune etisalat ..nanti sejuta kali ganda mahalnya.. saya rindu kat celcom malaysia.. murah saje.. tepon..message..tak terasa mane pon.. lagi2 kalo gune Xpax.. wuaaa.. 1 sen je message..  etisalat? 30sen.. ape barang.. letih la cemni..

saya rase sebab saya guna satu pekhidmatan tak guna ni.. segeneh 20 message satu hari..memang la untung kalo satu hari bole bagi 20 message dengan 1 geneh je.. namun,. kalo saya nak message seorang je pada pkol 11 malam.. saya kene tolak 1 geneh jugak...1 geneh untuk 1 message.. macam tu habis la kredit saya..

oke dah dah! macam keling da ni.. malas la.

kesimpulan dia :
1.yg bersalahnya saya. sape yang suruh beli?. sebab ni je la syarikat yg paling murah.
2.tak yah nak salahkn syarikat orang pong pang pong pang.. bershukur la sikit ade jugak yg bole wat berhubung.
3.sape suruh gatal gatal tangan nak gune khidmat 20 msge 1 geneh tuuu?
4.sila bertenang
5.oke.saya yang bersalah.wooo.. mintak maaf.


p/s: mode tengah tension tahap melampau terlampau ni~ TT_TT
kbai,
wassalam.

No comments: