2012-03-22

hati tak dengar cakap.

awak,
boleh tak saya nak lupakan awak?
awak tahu tak bertapa mengingati awak sangat menyakitkan hati dan sanubari saya?
saya bukan la sape sape yang layak untuk merindui awak..
boleh tak saya lupakan awak terus..
dan awak..tolong la.. permudahkan la untuk saya  melupakan awak..
jagan la reply message2 saya..
jangan la start message saya.. block la saya dari fesbuk awak.. 
sebab saya tak tergamak nak block atau unfriend awak..
tak yah nak simpati simpati..atau sibuk sibuk nak ambik berat..
tak yah tanya kabar saya..tak yah nasihat nasihat saya.

mengingati awak menyakitkan  saya..
sebab saya tahu..awak tak ingat kat saya pon..
awak rase saya sama je macam kawan kawan yang lain..
sama je macam orang orang lain yang awak jumpa hari hari..
cuma saya yang cepat sangat tersentuh dan memandang awak tak sama macam orang lain..
memandang awak lebih special dari orang orang lain.
saya yang menambahkan perisa rindu dalam perhubungan kite yang sememangnya hubungan yang biasa..
rindu itu tiada la berdosa... tapi kenapa sangat menyakitkan.
saya da bincang ngan hati saya.. untuk lupakan awak. tapi hati saya berdegil..
salah saya.dan salah saya..dan sememangnya salah saya..
andai kite saling merindui kan best dan sweet..namun..
andai saya tak dapat mengawal perasaan itu..

biar lah saya melupakan awak dulu untuk sementara.
andai perasaan tak terkawal ini menggangu hidupan harian saya
biar la saya melupakan awak dulu..
andai perasaan rindu ni tak membawa ape2 kebaikan mahupun menambah iman saya..
biar la saya melupakan awak dulu..
dan
hakikatnya bukan semudah itu..


gambar ni sejuta kali tak der kene mengena.. saya nak begraun hujan tu je.




p/s:sape yang rase nak muntah ..pegi toilet cepat cepat..
p/s;oh!sungguh tahpape perasaan ini.. ini adalah hasil kejiwangan yang real..
p/s: sape yang terbaca tak yah nak terase awak la org yang saya nak lupa tu.. memang bukan k?
 p/s:mengingati allah lebih baik.




kbai,wasslam
i love you baby.
always~

No comments: