2012-03-26

allah maha mendengar doa hamba hambanya.

bismillahirRAHMANirRAHIM...

hari ini saya nak menyeru anda anda semua yang masih tetap tinggal di negara yang aman damai dan sentosa tanpa gangguan,makan cukup,pakai cukup..kalau tak cukup pon,anda tak ditembak sesuka hati,tak dirogol di depan sanak saudara,tak dirobek mulut sampai terkoyak,tak disiat siat kulit,tak dibunuh anak anak,tak dikerat kerat,tak dibakar hidup hidup! segala galanya cukup..bershukur lah! jangan sampai kite LUPA dan ALPA!!

jangan la kite yang ade kat zone yang sangat selesa ni lupa untuk mendoakan mereka yang dalam penderitaan,mari doakan rakyat rakyat syria dan palestine!jangan lupa doakan mereka hari hari! andai kite ditempat mereka,kite juge mahu didoakan! bukan kah begituuuuuuuuuuu??!

saya tahu belog saya tak sehebat dan sefemes belog INCHE GABANNA (ANGEL PAKAI GUCCI)..namun.. bagi sahabat sahabat yang terbaca belog tak bertauliah ini.. #saya tengah cakap dengan nada melaung lagi menjerit  dan merintih rintih ni.

jom la korang.. kite doa ramai ramai...~


toloooooong la jangan lupa sama sama doakan rakyat rakyat syria yang sedang disembelih!dan rakyat palestine yang ditindas! dan muslimin sedunia yg lain amnya. TT_TT #niagara fall..

semoga allah permudahkan urusan kite kerana doa kite untuk saudara saudara yang di sana.. moga allah bagi kekuatan kepada mereka untuk berjihad dan bertahan,dan bagi kekuatan kepada kite untuk berjihad dan bertahan dengan nikmat kesenangan dan keamanan..~

sahabat sahabat,yakin lah allah dengar doa kite..walau doa dari orang yang bisu..~ maka berdoa lah....~

habibi umar..~













P/S: ya allah..saya dah tak tahu nak buat ape selain doa ya allah.. kau maha mendengar .. aku pasti kau akan mndatangkan  kemenangan buat mereka.. kurniakan la kekuatan untuk mereka bertahan TT_TT.

p/s:masalah masalah kite yg kite anggap besar.(dan mmg besar pon)..tak terbanding sejuta kali ganda dengan penderitaan rakyat rakyat syria..allaaaaaaaahu akbar..~

No comments: