2012-03-10

aktiviti ini sangat indah.

bismillah..

saya buat cookies baru baru ni..so sekarang saya nak menunjuk la kan hasilnya.. memang la tak mantap mana...festaim la katekan.. sedap sikit dari famous amous je.. #erk?

saya bukak youtube dan tetibe tertarek dan bersemangat pegi beli bahan.. dan saya semenanyer tak der mood mana pon nak menulis.. nah..amek ni.. tengok je la eh.. name dalam surat beranak dia adalah cinnamon cookies okay.. 

kalau anda 2 rajin nak buat..buat la.. aktiviti ini sangat la seronok.. bole dilakukan bersama anak anak ,adek beradek atau sanak saudara.. :)















nampak macam best kan main icing?.. ai! memang bestttt! sila buat dirumah okay...~


p/s: thaks a lot to ahli2 rumah yang sangat penyabar.
p/s:thanks shidah bagi pinjam mixer yang comel itu..
p/s: sepanjang pembikinan cookies2 inih..saya makan sangan banyak icing.. so jangan la heran..
p/s:saya akan lebih berhati hati.. 



kbai,
wassalam..


No comments: