2012-04-13

subhanallah ..allah mesti jauh lagi hensem dari ciptaanya yang osem! T_T

bismillah..

semalam,saya dan sakinah pergi rumah kawan arab untuk study group.. dia tinggal jauh amaaaat.. tak pernah naik metro (LRT) sejauh tu.. lepas 17 station tu.. mujahadah betul hajar pergi kelas hari hari..

time saya nak balik,kami pon naik la metro macam biasa.. sebab orang ramai,so,kami kene berdiri aje la.. lenguh kot berdiri lama kemain.. tapi yang mengurangkan lenguh tu adalah haritu terlampau ramai budak dan bayi yang comel naik satu gerabak ngan kami.. ~ walawehh.....~

serious ramai.sebelah kanan sorang belakang empat orang depan tujuh orang.. waaa.. tak tahu nak pandang sape.. ade sorang antara semua tu comel sangat sangat yang tak terhengga.. saya memang ashik pandang dia aje. subhanallah.. tak tahu nak cakap macam mana lagi comelnya ciptaan allah niiiiii!..


tapi saya kurang keberanian nak pergi dekat ..tak tahu nape.. takut mak mak lain kecik hati kot saya serang baby tu sorang je.. budak tu pakai baju kuning,muka putih melepak,mata bulat,mulut kecik dan comel sangat2!!
kinah kata :

"lah,kecik hati mak mak lain nt ashik tenung yang tu je dari awal tadi,tengok la yang lain jugak.. "

laaa.. kecik hati ke.. sorry..mane la saya perasaan saya tenung dia dari awal station sampai ke station ke 17.. errr.. saya rase saya tengok semua budak yg ade dalam metro tuu..saya memang tak sedar pon.. tu masuk kategori tak sengaja la kan.. saya sebenarnya nak snap semua gambar budak budak comel yang ade dalam metro tu.. tapi jadik segan tetibe... tak tahu nape.. biasanya saya tak malu pon.. ntah la..~

ade sorang tu,rambut kerinting (saya suka!) putih sangat,mata kelabu,bulat dan besar sangat!.. nak menangis je rase tengok kecomelan itu budak..tapi mak dia nampak garang..saya tengok gitu gitu je la..

saya rase saya sampai pening pening sebab rasa nak pegi cuit semua budak budak tu.. tapi tak boleh.. hmmm..~

da orang macam beransur kurang,saya dengan kurang malunya mendekati baby kuning tadi. dia tak banyak respon..dasar baby pendiam la kotnyer.. ehehehe.. saya duduk sebelah mak dia.. mak dia baik.. cakap banyak.. orang nak tengok anak dia je sebenarya.. lalalalala...

baby kuning tu namanya yassin.. saya geletek2 ..tak gerak lansung.. terus memandang saya macam stranger.. (memang stranger pon.) saya usya jugak dengan tabah dan cekal sampai dia senyum..(senyum tak sampai 5 saat) laaa.. ade gigi da banyak rupanya..nampak macam kecik lagi.. saya tanya berape bulan.. mak dia gelak je..sebab yassin sebenarnya da setahun setengah.. hahahaah size kecik~

sampai saya tak sedar saya dah kene turun.. wuhuuu.. kinah yang buat sound effect dari jauh.. oke..oke.. saya terpaksa turun.. tahu tak?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


saya sebenarnya ade snap gambar yassin!!! ahahahahaha.. nak tengok?.. tapi dalam gambar tak terserlah mana kecomelannya.. camera saya la yang cacat oke..~ nah.

da selamat jadik wall paper tepon bimbit ku..walaaa..~
kihuuut! :')

p/s: oke.. andai anda anda rase post ni sangat la tak berguna untuk perkembangan IQ anda dan tak menyumbang ape ape kepada agama,bangsa dan masyarakat..ehehe saya mintak maaf..err..

p/s: saya nak share je ape antara bende yang terbest of the best yang ade kat mesir inih :)
p/s: baby2 kat cni sangat comel..saya rasa nak tempeleng je! #ayat yang mengganas..~

p/s:saya sedeh sebab tak berani amek gamabr babies yang lain,lagi2 yang rambut kerinteng tu..~


kbai,
wassalam.


4 comments:

Anonymous said...

haih dia ni....kena kawen dgn org arab kalau cmni ni.hahaha

dutasurga said...

haha.. kawen ngan sesape pon bole.~ :) janji beriman..

Anonymous said...

aik,cmtu plak...yela.. tp nnt tak dptla baby comel mcm dlm gmbr tu..

dutasurga said...

baby arab memg la comel teramat,tapi over all semua baby comel sebenarnya. haha.. lagi2 nak sendri,akan nampak comel automticly..:)