2012-04-06

sesumpah! ia memang riang majnun oke!!! :)



semut dan zirafah. >_<




oke.. senyum tu memang sudah pasti sampai ke telinga sambil mata saje di rollkan ke atas dan  dikelipkan laju laju sambil tangan memegang kedua belah pipi dengan eksaitedos sekali! muahahaha.. why ?why?.. ehehhe kalau kat mesir ni semua orang ma'ruf kot kami kami ni buat ape hari jumaat semalam?.. yer! tepat sekali..

#buat muka macam tengok DORA THE EXPLORER kejap eh?. orang tak teka pon cakap betul..menyempes je ..eeheh..



alhamdulillah..semalam best sesangat! dengat talk dari DrHarlina Heliza siraj.. (betul ke tak la eja nama tuh) dan Dr.Hafizah Mustaqim.. oke..saya admit la ni adalah komferens saya yang pertama.. walaupun saya tak pasti dia adalah komferens ke tak.. tapi saya buat buat pasti je la..sbab dia berlansung kat Azhar Confereces centre mesir  dan dihadiri oleh penyampai yang sangat sejuk dan hanggun sekali~

sebelum ni saya penah terbaca kat blog hencek gabanah dia tulis pasal komferens riang.. tak leh nak bayang la seriang ria mana kan..  dalam kepala saya paling paling pon bole bayang komferens macam nouman ali khan punya je la.. sbb saya tengok dalam youtube.saya pk komferens yang macam tu la..

ternyata..memang riang rupanya komferens inih! :) lagi puulak penyampainya hebat bangat sih! saya memang admirer la Dr.Har tu.. very inspired lady la gua cakap lu.. #oh! tk solehah di situ.

yer..kadangkadang rasa suqut dan futur tu datang kat budak pramatang macam saya.. tak berape nk kenal Jalan ini betul2.. rase nak putus asa.. tapi allah bagi banyak reasons untuk saya stay.. semoga allah terus memegang saya untuk terus berada di jalan yang mulia nii~

saya tak tahu nak share macam mana ape yg saya dapat.. ahaha banyak sangat.. buat mase ni saya boleh share rase happy saya je la.. enshaallah..andai allah memberi ilham,bole la kite share sesama..~ tuing3

buat Dr.Har,
allah telah campakkan rasa cinta dan sayang ke dalam hati saya bila melihat kecekalan dan keistiqomahan anda..cinta yang kalau allah tak izin kan ,kenal la 20 tahun pon kite takkan merasainya.. :') i want  you to know that i love you so much dan semoga allah menthabatkan hati kite semua di jalanNYA dan semoga kite bertemu lagi di taman taman surga amin.. :)

dan buat Dr.Hafizah,
anda buat saya teringatkan ibu saya..kata kata anda sangat memberansangkan dan sangat memberi semangat.. semoaga allah membalas pengorbanan masa dan tenaga yang dicurahkan :) jazakumullah khairan kathira.. ;)






semoga saya dapat amalan ape yang disampaikan semalam enshaallah..

kbai,
wassalam.

selingan : ditambah dengan kehadiran makhluq allah yang aga terlampau melampau comel inih! jazakumallah khair sayang! :) muah muah muah muah..

ahmad dan mahmud. love.





No comments: