2012-04-20

takziah.


bismillah ,




inna lillahi wa inna ilaihi rajiun.. sob..sob..sob..lepas soat esha' tadi..saya dkejutkan dengan berita pemergian mak cik nafisah,yang nazak beberapa hari yang lepas.. mak cik nafisah yang saya pernah cerita itu hari.. yer.. jiran kawan rapat saya.sakinah.. hmm terkejut jugak la.. waah..allah bagi peringatan dekat betul..

saya pernah jumpa mk cik nafisah 3 kali je seumur hidup saya.. time saya pegi umah kinah mase sekolah menengah dulu.. mak cik baik betul,sehat dan awet muda lagi tu.. biarpon umur makcik da 50 tahun  lebih..

dulu,suami mak cik pk cik sulaiman pon sakit teruk..demam denggi berdarah?.. ntah..saya lupa.. sampai nazak.. tapi allah da tentukan umurnya masih panjang dan hidup sehat semula seperti sedia kala.. tetibe mak cik plak yang sakit cancer paru paru.. dan sakit ..tenat ..nazak dan meninggal dunia..

sekejap saja mak cik sakit dan allah pilih mak cik untuk tetap disisiNYA..

kematian tak mengenal usia.. ~

oh! saya speechless la.. takziah untuk seluruh keluarga mk cik nafisah,kak amal,hamdi dan pak cik sulaiman. semoaga allah tempatkan mak cik nafisah bersama sama orang yag soleh. amin,, T_T


No comments: