2011-09-26

::my golden time with my happy pumpkin::

assalamualaikum..

nampaknya betul la seperti yang kite semua tahu bahawasanya keramaian orang menyambut hari raya selama sebulan.. sebab semalam saya masih lagi ade jemputan open house hari raya..wow! saya bab2 makan ni oke saje..mule2 malas nk pegi tapi..request dalam bahsa turki tradisonal oleh amir irshad tidak boleh ditolak..[ak dah,dom la pti tubang nan amer..dom la.. dom la. ak dah,amer mama,nan umi]

translation to malay :
"kak lah,jom la pegi subang dengan amir,jom la..jom la..kak lah,amir ,mama ngan ummi"<--mak saya


hahaha..

saya dari pagi lagi pegi open house (Cehh..padahal,open house umah saya jugak.. ngiiii /tempat keje mak saya dan saya) lepas tu dekat cawangn subang pulak.. wich mean dua open house in a day)

bukan main meriah lagi manusia2 ni menymbut hari raya.. kalau la ramadhan di malaysia ni semeriah hari rayanya.. saya mesti bangga jadi malaysian muslim..namunn. err hampeh..

oke2.. tanpa/tampa? membuang masa lagi.. saya nak menunjuk sikit ni..hihi


amir dan abng hasif.. gimik je ni..pantang duduk sekali..keluarla transformes,boboboi dan ultraman..woo


look at the star siang2 hari..wee



amir merajuk ngn kak lah.. merajuk pon comel..siap jeling2 lagi.. hehe

bertiga..



amir n anan yg kamceng .(abam anan)


oh hanis tembam,tak layan lansong abng amir tuu...



cinta ditolak...err dont touch me lar..hempap ngan pipi ni kang..grrr



amir n adek cube pose secomel mungkin..amir tengok mee kari.



oke..ultraman dan boboboi..err =_="



boboboi bergerak solo..

satu hari saya dengan amir irshad sungguh best.. nakal nyer dia.. bukan la nakal.. sangat actiive.. hyper active. whoaa.. sampai berpeluh2 saya mengejar dia turun naik tangga..tapi puas dan happy! saat dia baru masuk 3 tahun..suka sangat dia buat2 jatuh.. buat2 tergolek.. buat2 pengsan.. comell..

saya kire2..ade la dalam 9 jam amir bermain tanpa henti tanpa tidur dari pagi pkol sembilan lagi.. mashaallah alaih..kuat betul..berbekalkn air sirap segelas.. susu sebotol..maaaaain sampai petang.. 

semoga amir mebesar dengan sihat dan kuat..jadi manusia berguna dunia dan akhirat..aminn~















No comments: