2011-09-22

lu hao sayanggg..ehehehe

salam..

whoaa.. mashaallah sangt la budak gemok ni.. saya tengah sangt teruja ni.. nak menype<--bole ke cm ni..
nak menaip pon susah.. saya telah jatuh cinta denga kecomelan seorg budak gemuk cina yg sangat sangt sangat sangat sangat sangat comellll.. name dia LU HAO.. whoaaa comel sangt2.. saya search sume pic dia kat google..

semlm..time saya ade mase wat entry http://dutasurga.blogspot.com/2011/09/berat-badan-dan-perempuan.html,saya search la gmbr budak gemuk.. saya dengan tak sengaja ternampk gmbr dia je.. malam tu saya ashik teringat2 je muka dia..

saya tak sedar yg saya penah gune muke dia  time baby sebagai pic profile saya.. dan skrg umor dia da 3 tahun dengan berat 6okg.. whoaa subhanallah.. dan dia sangat comel.. :))))

oke..ni 1 year old.. soooo cute!

ni yg pernah jadik pic profile saya.. :)

ni sekrg la kot.. yg paling latest..demot betul..

lu hao sangt lapar.. kalau tak kasi makan.. lu hao akan tantrum dan moody.. sian lu hao.. makan..makan..:)

lu hao pun suke main.. tapi sian.. lu hao cepat penat..

lu hao main bola..lu hao suka bermain.. weeee..comel

lu hao penat.. ade je nk kacau.. lu hao cayyok!! comel!

lu hao yg habis fes! nak tambah! mihihihi kiut nyer laaa lu hao nii..

lu hao wat ape tuu?.. bersenam.. hehe

agak2 saya ni bole tak angkat lu hao?.. gagah ayah dia..hus..:))

lu hao kekenyangan..zzzZzZzZzZzZ..  tidor time..:)))


whoa.. i love lu hao.. comel giler ..mashaallah.. semoga lu hao ni membesar dengan sihat.. kalau ade rezki.. nak dakwah si lu hao n famly.. ajak masuk islam.. mihihihi.. semoga allah bg hidayah kpada kite semua.. amin.. babai lu hao sayang..~ budak demot cumelll!













No comments: