2011-09-17

.....

assalamualaikum..

adakah bila sesorang tu terkenal dengan sifat cerianya..dia bersalah apabila menangis?

adakah bila seseorang tu terkenal dengan pelaja agama..dia tidak akan berbuat dosa?

adakah bile sesorang tu belaja tentang hadith kejinya sifat marah..dia sama sekali tidak akan marah dan tidak boleh marah?..

adakah bile seseorang tu nak kawen..dia perlu memaksa dirinya untuk berubah menjadi isteri solehah dalam sekelip mata?

adakah orang yg selalu berpesan dan memberi semangat kepada orang lain tidak memerlukan kata2 semangat saat dia berada di dalam saat2 sukar?

adakah dokter tak pernah  jatuh sakit?

adakah manusia tu same pemikirannya?potensinya?sikapnya?kelebihan dan kekurangannya?

adakah kite boleh tentukan org yng mmbunuh 100 org tu masuk ke neraka dan yg beribadah seumur hidup itu masuk ke syurga?

every body have their own hard time..every body needs time..every body needs  sincere support and love..~

please laa..give me a break.. i need some space..dont ever judge me coz u dont even know me ...

p/s: jazakumullah khairjaza..kepada mereka2 yang sentiasa menyokong saya dalam suka dan duka..terima kasih kerana memahami diri saya dan melayan kerenah2 saya..dengan izin allah, saya tidak akan melupakan kalian..hanya allah yang maha tahu ganjaran pahala di atas kesabaran kalian bersama saya..saya sentiasa mendoakan kebahagiaan kalian semua..all the best untuk semua. :)





No comments: