2011-09-11

hmm buat saya rase nk terbang aje

salam..

tadi.. saya belek2 album sahabt saya yang berada di glasgow..baaaanyak sangt album.. satu je yg saya bukk.. album winter dia.. waaaaaaaaaaa... terlalu awsome! saya sangat sangat sangat sangat sangat sangat suke snow..(walaupon saya ni tk tahan sejuk.. ala..pakai la baju tebal2..) hmmm saya sangt suke winter.. walaupon kat malaysia tk der winter..saya pon tk thu knpe saya suke snow..

terlalu cantik kot bgi saya.. hmm kat mesir mane ade snow.. winter yg biase2 tu ade la..saya tengok semua gmbar2 tk miss sekeping pon..tengok sambil berangan.. its toooo cantik.. subhanallah.. the creator must be an artist.. menggugat jiwa betul.. oke.. jom..kite take a look kat gambr yg saya save tadi..

this is cool.. ^-^

how about this?.. omg..mashaallah

saya stay kat pic ni selama 3 minit..

canteknya... ^-^

oke la.. mungkin saya ni nmpak macm over.. atau over jakun?.. hmmm terpulang la.. mmg la saya jakun.. mane ade snow kat malaysia?.. ke ade?.. tk yah nk tipu saya laa.. mmg tk der.. 

dekat mesir ade musim winter.. tapi winter kering.. tk der snow.. i know its cold to death.. untuk saya la.. org2 mesir kate.. tk sejuk mane pon.. hmmm bgi saya sejuk.. i love winter anyway.. walaupon tk der snow.. sebb mcm nyaman gitu.. alhmdulilah.. sangt best.. the best thing about mesir untuk saya.. winter la.. hehe 

mashaallah yang menciptakan bumi dan dunia ni dengan ciptaan yang sangat indah.. saya sangt2 kagum.. dan pasti la allah tu lebih2 lagi indahnya.. hmm alam sekitar ni mmg selalu buat kite berfikir kan.. fikir macm2..

i wonder.. bila la saya akn sampai ke negara2 bersnow ni?.. hmm ..walaupun tu hanya angan2.. saya harap sangt saya ni mampu untuk usaha jadikannya kenyataan..

o allah..i know u r listening.. hihi  (^-^)v

and u always know the best!

U are the greatest artist ever!






No comments: