2011-09-17

LOVE is sacrifices

salaaamm..

alhamdulillah..saya da nak balik ke mesir..--->lambat lg pon.. [mungkin early octapus] enshaallah..dan tak tahu sama ada akan balik atau tak next year..ikut kan hati.. tk pe je kot kalau tak balik.. tapi.... saya sedih laaa...ade org yg akan lupekan saya kat malaysia ni.. isy! nak nanges rase..

ni.. budak macho ni..akan lupe kan saya..

sekrg ni saya balik pon..dia ingat tak ingat.. tengok saya terkebil2.. sedeh saya dibuatnya..dia lupe yg saya sayang dia dari kecik..dan dia pon agak la rapat ngn saya..setiap kali saya balik saya kene berusaha untuk bg dia jatuh cinta kat saya..ow..so sad.. tpi bukn salah dia..budak2 biase la,.bende2 mm ni sangt mnyakitkan jiwa dan raga..

amer irsyad..sedehnya...~

arghh.. kecomelanmu dan ke kelakaranmu dan ke'ganasan'mu menggugat jiwa..

membesar dengan sihat yer amir..jadi anak soleh dan bijaksana..~
kak ain n abng lie sangt bertuah..for having this precious gift..

i will always pray for you amir..forget me not.. :'(

love you always..

allahummagfir lana wa liwalidayna warhamhuma kama rabbayana saghira...




No comments: