2011-06-30

~obsession~

salammz.. to all.. hehe

bunyi macam happy saje?.. alhamdulilah.. tadi baru habis exam qodhoya.. so ade gap cuti 3 hari.. sape yang tak rasa mcam nak melompat plus berlari lari tu memang tak tahu nak kata ape la kan.. heheh 

semalam housemate saya tetibe memasukkan ehehe photoscape dalam kompeter saya.. wahaha ,dri dulu lagi saya nk belaja photoshope.. tapi tk berkesempatan cita2 itu.. dapat photoscape pon jadi la.. walaupon biase2 aje.. untuk main2 da cukup best..

saya punyer la obsess.. haha sampai merah2 mata duduk sekat mata dengan mancis untuk mengedit sebanyak banyak gambar yang boleh.. hahaha habis exam sementara la katekan..

sile tengok hasil keobsessasian saya..:-

                                                               ni no1.

                                                               no.2

             no.3..erk! tersilaw sangt puler kan?..kan?..kan?.. ade sebb tuu..:p

                                                               no.4


hahhaha dan banyak lagi gambar selain gambar buah hati pengarang jantung pisang saya ni.. hehehe saya suka!..

walaupon nampak macam  sebanyak sedikit membuang mase.. hahah tpi.. tk la jugak.. mengasah skill aje.. :)

dah2.. malas saya nk tulis bebanyak..saya nak tunjuk gambar2 ni je.. time kaseh tengok.. :)

No comments: