2011-06-13

buku2 dan babybook saya.

salam.. kenapa tajuk mcm gediik?.. eh..mana ader.. oke la tu.. haahahah.. hari ni saya saja je post cam mengarut sikit.. untuk santai2 aje..di kawasan tempat saya tinggal.. (hayy 7/ hayyus sabi') ade ramai kanak2..anak2 bawwab (penjaga imarah/aprtment mewah)..dyorg ni ofkos la tk loaded lngsonn.. sangt kesian..saya suka main2 ngn dyorg.. dyorg pon suka sangat-sangat main ngn saya. haha,

ade la sorg kanak2 riang yg  bernama hadeer ni..comel amaaat! mcm baby doll.. ,mula2 dulu dia takut betul ngn saya..mungkin sebab saya pakai niqab..tapi hampir tiap2 hari saya datg dekat ngn dia.. mula2 wat tak layan je dia.. konon tengah khushu' ckp ngn mak dia.. saya pegang dia sikit2 je.. lame2 tu sya start kasik gula2.. juices dan main2 ngn dia. eh! lama2 dia okay ngn saya.. happy u!.. hahahaa..

ade satu hari..  saya tension sangat balik dr exam.. on the way nak balik..saya nampak dia,comot2 bru lepas makan agaknya....saya terus pegi kat dia..relek sekt rase kepale ni.. kat tangan saya time tu ade buku.. so saya saje la usya2 dia..nk tak buku...dia ambik dan belek2.. waaaaa ternyata si hadeer ni minat nk baca buku.. so saya keluarkan pen dan ajar dia mcm mane pen works.. patu ayah dia keluar.. ayah dia kate hadeer akn conteng n koyakkn buku saya kalo saya biarkan..

ayah dia ingat saya tak thu ke?.. hehe fitrah ler budak2 mcm tu perangainya.. tpi..hadeer tk koyak pon buku saya.. dia..CONTENG banyak siket je. biase la.. saya tak kisah pon.. ahahahaahah.. best taw..leka saya tengok dia menyonteng dengn penuh minat,.. dalam hati saya.. nekad nk beli buku untuk hadeer.. tp. sampai sekrg tak terbeli2 lagi.. tk der mase la nk kua.. hurmm.. enshaallah.. smoga dipermudahkan..budak2 ni kene ajar cintakan buku dari kecik..kalau tk..haish.. susah2..

cer tengok nih:-

ni la dia cik puan hadeer ku.. ehehe my babybook..comot :)

nk reb0t camera..

suka hati la dik...itu buku fiqh muqaran saya...

"ape tengok2? orang conteng sikit je taw"..

da penat ke?..:)

bole bukak gallery.

hmmm sikit je. dalam 4-5 page je.. hehe

lgi..lgi.. lgi.. :D

ni adalah karya gabungan.. hehe..


saya gembira buku tauhid saya warner pink.. hehe (ni buku sem2) buku2 azhar memang indah2.. =_="

yeah.. dari depan plak..*mcm2 la mu..

ahahahahha.. banyak pulak gambornya kali ini.. esokey la..kan saya kata nak menyantai hari ni?.. eheheh *padahal hari2 menyantai..












No comments: