2011-01-23

nk melanchong..

adois.. assalamualaikum ..nape tetibe melancong ni?? bukan tetibe eh.. da lame da.. comenyer,waktu2 exam ni mmg macam yg tak logik bergurau2 di minda.. saya ada angan2..haha angan2 yang besar punya.. tk tahu la tercapai ke tak.. cume.. tk salah kn saya bercita2?..berimpian?..berangan2?. hehehe ntah ler..

saya naaak sangat travel ke western country.. tak kisah la kat mane2..asalkn negara2 yg membangun..suka la nk tengok2 negara org.. da puas tengok negara sendiri kot.. hehe..kalau bole.saya nk bina keluarga di sana..*acehcehceh.. jom geli beramai2.. bukan la.. hehe saya seorang pelajar..yg berusia 21 tahun..esokey wat nk ckp pasal ni.. tk salah kan.. kalo org nk tag gatal ke..tak sabo nk kawen ke.. hape2 ke.. i dont care yer... atas dasar manusia ini pelbagai.. hehehe

yang penting saya ade plan A,ade plan B ..dan ade plan C...hehe plan2 saya tu cukup sampai akhir hayat saya.. hehe..supaya saya dapat bersedia.. acehceh.. jom geli sekali lagi.. hihihi bukan ape.. saya sedar dan paham..bagus la mcm mne,terer la mcm mne pon kite rase plan kite tuh.. tetap allah jua yg nentukan segala2 nyer.. n allah is alway the best planner..

suka duka perkara biase la yu ol.. heheh *cakap pandai la..

tadi kate nk melanchong?? ape ni??? heheh oke2 nk melanchong.. bina keluarga tu bab lain occay.. hehe nak sangat2..kalo bole.. nnt nk pujok abahku yg bz tu pegi melanchong walaupon harapan ni tipis 0.1%je. hehe esokey.. nk try jugak.. kalo tak bole.. saya ade plan lain.. nk kumpol duit dr sekrg..n ajak la sape2 pegi bersama.. kalau duit yg terkumpol tu yg tk cukup atau dalam-mimpi-kau-la, terpaksa gune plan lain la plak..


gambar ni saya snap dalam  mimpi saya tdor kemarin..


yang ni plak saya snap dalam mimpi time tdor dalm lecture hall hahaha..
*saya tak pernah tdor dalm kelas occay..


yang ni plak saya snap time mimpi malam tahun lpas lepas chinese new year..


yang ni pulak saya snap mase tidor dalm tremco dari alexendria.. lalu sungai nile la kate kn..

hmmm untuk pengetahuan umum.. walaupon semua org tahu da... saya cume nk jelaskn yg semua di atas adalah dusta semata.. muahahah.. jngn marah yer.. tu la.. jgn berangan tinggi sangt yer fadhilah.. tk baik untuk hati dan iman.. toweel al amal... wal iyazubillah.. heehe peace.. tata..


wassalam..

fasiiru fil ardh..~

bumi allah ini luas..maka perlu la kite berjalan2 n meneroka.. yeah!





No comments: