2011-01-11

hari ni..

assalamualaikum.. nk tahu?.. semalam saya baru lepas exam nahu sorof.. eeey dont like nyer i madah tuh.. cecehh..(hari nk ckp saya plak).. hehe.. back to the nahu thing.. hmm tu la pasal.. org suruh study awal2..liat macm ayam kamp0ng.. so skrg tak yah nk nyesal..(tk la nyesal sgt senarnyer..) 2 hari sebelom exam..saya baru habis 23 page dr buku nahu dan 19 page setengah dr buku sorof..ooo no! (gilo ko budok nih?) hmmm dua hari tu ape lg.. punyer la kalot.. yer la. ni fes time exam kat U.. bukn universal,university cek..hadoyaii..


dalam fenin2.. sempat je pon makan2..bergolek golek ke sana ke mari dgn sedikit riang n cemas... ceh!..sahabat karib ku ituh ape lg.. amek peranan mngganti tempat cik ummi kat key el.. membebel secara berpanjang dgn kadar 1000 words per minit.. waaa.. yer2 jek.."lah ..bace buku tuh.. lah.. cepat la// la bace bukuuu..." feninnyer bertambah yu.. tapi saya ni bese la.. wat bodo je.. hehe sampai bengang yu kawan i tuh.. tp dy memg sudah lame sedar yg saya ni mmg mcm tuh.. kalo da tk suke tuh.. mmg sgt susah untuk mnyuke kan diri..


hmmm pastu.esoknyer..exam pkol 1 tgh hri smpai pkol 4 ptg.. alhmdulillah allahmnjadikn musim winter ni sejuk.. kalo tk?.. mesti bengang lagi dgn cik ablah..(ablah : name gelaran untuk kerani tua yg garang kat university al-azhar..) hahhah tk baik la lah oiiiii!!! (tp mereka2 ni memg garang)..hmm so examnyer walaupon tgh hari.. cool je.. wahahah.. pastu dgn muke yg tak der sekelumit kongfidenshial pon melangkah masok ke dewan exam.. erghhh kerusi dy tk best.. dekat mcm ape susunan meja.. time nahu ni tk pe la.. saya yg tk reti.. bole la sy meniru..heheh (tp sy tk pernah meniru occay?) hehe..tp time subject lain yg saya sedikit reti???  ntah la.. tk kisah ler.. yg penting,kerusi tuh tk best..


habis2 je exam saya org yg ke 9 keluar kot..hehehe saje tk mo kua awal..nnt dyorg kate saya ni terer plak.. padahal?? erghhh hampes.. hmm macm mne jawab exam tadi?? arghhh.. mmg spoil habis la.. i screwed up my FIRST paper! hus! tk leh nk kate ape.. tp dgn yakin nyer saya bilang dlm ati.. "memg aku akn bawak madah ni ke next year..".. tu pon kalo layak ke next year.. waaaaa seram!plan B? hahah kalo saya gagal,ROSIB..(waliyazubillah).. saya mmg tekad nak balik malaysia apply yu ai e.. (UIA) .. hehe 


kua je dewan..meninggalkn shabat2 tk seperjuangn menuju ke luar U..n teros menunjukkn isharat peace (peace kan bentuk dy mcm number 7 dlm base arab..'v' heheh saya tinggal di (سابع)..hahah) ke arah driver tremco (van bur0k yg tough) dan pulang ke rumah dgn hati yg riang sbb da lpas exam nahu! wahahaha..


tp hari khomis ni ade tafseer pulaakk.. esokey tafseer tk susah sgt.. tp.. banyaaaaak nk kne hafal.. woooo... esokey2.. every thing is gonna b juz fine..hehehh


okes.. nk pegi belajaw dulu.. tata.. wassalam~

No comments: