2011-01-05

i'm hipocrit or hippo??

alhamdulilah ala kulli hal.. post2 baru ni..sekali dua kali pandang.. mcm tah pape pon ade jugak.. hahahah penat la yu ol berlakon ni.. tk boleh.. tk best langsong.. berĂ¡na'2 dalam blog sendiri.. waaa.. its kinda brainfreezing or some thing?? erghh.. tk boleh tahan. maaf kepada kinah sahabat karibku yang cuukup banyak memberi semangat untuk ana menulis bolg yang berbentuk sopan santun.. hihihi. tapi entah.. jadi ketandusan idea pon yer jugak... i used tu menulis style ni la.. tak pandai buat ayat base melayu betul2.. waa..sedeh2.. tp tk pe.. mane ade exam base melayu da lepas ni..SPM da lepas 2008 dulu..hee




 bukan nyer saya nak ckap yang saya ni seorang yang tak sopan atau yang seangkatan dengannya ..cumanya saya ni mmg jenis yang tak der la skema sangt kind of girl.hehe.. nk base kan diri ape eh??tu la..orang tulis blog..sebok jugak dy nk tulis blog.. idea tu tk ada la mantap sangt pon.. hahaha..  dari kecik ke besa saya biase basekan diri dgn panggilan name sendiri.. mcm.."lah nk tu.. lah nk ni..".. lah.. bcoz my name is fadhilah.. dari kecik mmg org panggil 'lah' tp tk pe.. untuk kelihtan lebih matang.. saya gunakan kata ganti diri saya aje la..walaupon 'aku' lg best.. cume nmpk mcm kasar la plak.. padahal oke je.. 'aku' tu tk kasar sgt occay?..hehe


No comments: