2011-01-21

..kehilangan..

salam.. bendenyer dah berlalu hampir setahun.. tapi..rase kehilangan tu sangat menebal..masalahnyer sekarang saya tak boleh kontrol diri la.. saya hanya ada dia.. dulu.. dia la tempat saya cite semua bende.. bile saya ckp semua.. so maknanyer semua la.. dr A sampai Z.. hmm walaupon kadg2 citer tu mcm tak la best sagt pon.. tp..dy mesti akan dgr dn bagi respon yg pelbagai.. tp sekrg.. dia da jadi milik org lain..dulu milik saya ke?yer la,mana ada,..sume tak der milik2 mutlak.. dia ada komitment lain,untuk saya?..hmm saya tahu dia cuba..cuba untuk wat yg terbaik..cuba jaga hati saya.. tapi..saya tahu..tapi saya jadi sedeh giler la.. keadaan da tottaly tak sama macam dulu lagi .saya seakan2 mendesak,lagi saya yang dilihat tak memahami.. sedeh jugak dgr perkatan tak memahami tuh.. tp cool je..  hmmm kali ni saya betul2 down dengan semuanya.. ada cerita saya kena pilih2 untuk bg tahu, ada rahsia,terpaksa saya pendam sendiri saja.. lagi?saya yang tak memahami.. lupakah dia bagai mana rasanya jadi remaja? lagi?saya yang tidak memahami.. hmm

saya sedar orang lain punya ujian lagi berjuta2 kali lagi berat.. tpi sekrg ni..masalhnya sekrg ujian saya.. bukan ujian org lain.... hmm terok la saya ni.. mngeloh?.. bukan mngeloh.. meluahkn je..
saya rasa sangt berat bagi saya.. saya sentiasa nk menceritakan apa yang ada dalam hati saya kepada seseorang,.. tapi orang tu.. da tak der la.. saya tak suka jadi orang yang suka menganggu.. tak apa la.. saya redha je la.. enshaallh.. okey la kot..

ni makna nyer kena belja mengadu kat allah,allah mesti nak saya yakin yang allah bole je dengar semua cerita yang saya nk citer.. apa2 sahaja.. hmm ok la kalao mcm tu..

"allah2,taw tak? hari ni kene marah ngn lecturer.. sedeh taw.."
"allah2..taw tak?bengang dowh dengan budak tuh..tak patotkan die wat cam tuh?.."
"allah2..bulan ni macam tak cukup duit la..kau bg la aku duit dr langit eh.. tengki allah"
"love you poreber n eber.."

mcam tu la kan?
moga allah kasik kekuatan..

tak pe.. saya okay.. semua jangan bimbang eh?? hihii.. saya okay je.. allah kn ade?..

No comments: