2012-05-19

messed..

saya ade buat silap.dan saya tahu ianya silap..dan saya dah tak tahu nak buat ape lagi untuk perbetulkan kesilapan tu.yang saya tahu..lagi banyak tindakan yang saya buat.masalah tu akan bertukar menjadi bertambah teruk dan lebih teruk.saya sangat keliru.mungkin saya kurang doa kat allah kot?Allah mesti la boleh tolong.so kenapa saya kurang doa?silap saya lagi.so.saya bercadang untuk meninggalkan masalah tu.saya tahu masalah tu akan jadik agak terkontang kanting sendirian tanpa penyelesaian.tapi saya berhenti untuk berdoa.dan saya harap Allah dengar doa saya dan tolong saya baiki masalah ni.dan saya tak gelisah lagi.ameen.

semua orang buat silap.dan saya juga buat silap.dan saya tak kisah kalau impact kesilapan tu menimpa saya sebagai hukuman.tapi saya akan jadi sangat sedih kalau impact kesilapan saya tu menimpa orang lain juga.saya akan rasa bersalah sampai mati.

saya mintak maaaffffffffffffffffffffffff.............~


seharusnya saya sentiasa dekat dan dekat... :'(


No comments: