2012-05-13

demam.

bismillah...

i can feel you close too my heart.. always.



wokey.. baru nak kebah demam .. demam rindu.. kenapa semua orang teka saya demam rindu ni? haha.. kinah pon teka saya demam rindu.. yang benarnya saya demam rindu dan demam serba salah.. rindukan seseorang ..dan serbe salah sebab tak kol kol family saya kat malaysia.. line tak elok untuk kol la..~ saya tension untuk jerit jerit kalau line tak elok. sakit ini tekak.. saya tak nak menzalimi anak tekak saya dan mengorbankan keayuan saya..~ dan saya tanak kasi ayah saya mengamuk sebab sepuluh kali kol pon tak dengar2 nanti ayah saya mesti akan rase seperti dipermainkan.. sedeh saya..

 lagi satu saya sedeh pasal org heboh yang happy mothers day haram segala bagai.. saya tak pulak menge'check' dengan detail.. #teruk betul saya ni.so saya serbe salah la.. jadi la saya demam satu hari 'demam rindansebe' demam rindu dan serba salah.

tak kisah la kan.. saya boleh dikatakan demam teruk jugak la.. tapi satu hari je.. saya ni jenis jarang nak demam demam ni.sebab saya tak bole bukak komputer..teruk la tu..hahaa kalau sampai saya tak bole nak bangun tu.. kire sakit betul la tu..alhmdulillah si kinah ade.. cewaaaah.. Kak nad tolong bawak panadol pastu letak atas meja.. time kaseh.. time tu dalam hati rase macam panadol tu kat malaysia.. rasa jauh sangat..saya nak capai pon tk larat.. pastu saya tak makan la jawabnya sebab tak larat nak amek..

lewat petang sikit.. badan dah rasa macam dalam oven..  baru saya paham perasaan cinnamon cookies saya itu hari.. panas woo..~ saya rasa tangan saya macam pegang cucur kodok yang baru siap goreng.. mata macam ade swimming pool.. <--menangis ek?. ehem!.. kinah datang bawak kain basah... ow men.. i dont like this moment..

memang la kite orang demam nak badan disejukkan sikit.. tapi dalam masa yang sama. saya sangat tak suke dengan kejutan air air sejuk ni.. waaaaa.. kinah perah sikit pastu lap lap tangan.. wahhh lega rasa tangan cucur kodok panas tadi..

pastu saya macam mamai dan dah kat alam lain.. tetibe rase kejutan current kat dahi dan leher.. kinah dengan muka tak bersalah lansung siap sengeh2.dalam hati saya rasa macam nak ter side kick ala ala kungfu panda II je.. tapi sebab tak larat ..saya diamkan saje.. saya memang tak suke lansung kain basah di leher masa demam.. tapi kinah kata kene jugak.. woooo..~  time kaseh kinaah :) sayang anti dengan semua hati ana.. lillahi taala..~

semalam mimpi ummi..dan abah.. dan kakk.dan hanah.. wekkkkk.. rindu ..~
semalam time demam.. rindu giler ustazah ahlam..
saya cakap kat Allah.."Allah..kau tahu aku rindu kat sazah kan?sangat sangat.. "

hari ni badan masih tak larat..tapi da bole bukak komputer kire oke la tu.. si hidayah ni mintak orang teman dia pegi mugamma' buat visa la plak.. ~ ikhlas..ikhlas..~ =_="


terime kaseh Allah.. kasi saya kawan kawan yang baik :)


kbai,demam ni,
wassalam.


if you love and miss any body.let them know before its too late.. :) hehe
bukan love bf/gf k.

No comments: