2012-05-10

entry stress pagal.

the horror story bermula bile saya post kat wall sakeenah abang bertanyakan pasal dia nak tak ticket Omanair yang bernilai LE3550 iaitu ticket dengan harga terendah pada masa itu.saya hanya berniat nak tolong sakeenah abang yang macam desperate nak ticket.so,saya ade kenal orang yang jual ticket,so saya tanya la sakeenah abang.dan nk dijadikan cerite sakeenah abang dah pon beli ticket Egyptair.so saya oke je la.. fine..dia dah ade ticket..so everything is gonna be fine,she got her ticket ,she will be flying with us and end of story.. sampai la.....

saya dapat phone call dan fesbuk inbox bertanya kan ticket Omanair yang bernilai LE3550 itu.. oke.. saya fine je sebab yang bertanya tu semua kawan2 saya yang terlihat dinding sakeenah abang pasal ticket murah yg saya post tempoh hari...so saya layan je la.. sorang sorang..last last yang terkumpul nak dekat 13 orang semua nya.. dan ditekankan sekali lagi.. I'M SERIOUSLY NOT INTO THIS JUAL-JUAL-TICKET-THING..      ACTUALLY..  oke?

saya tak menyangka at the first layer saya ni dah kelihatan macam agent jual ticket..oh my god.. dan seriously cakap..saya tak boleh nk handle.. shut up! i'm not a loser.. i'm just not into this okay.. and i'm so stressed out bile semua orang kol  (semua orang kat sini ade lah yang 13 org itu) ..

 tanya itu ini yang saya pon tak thu jugak secara detail,i was trying to help a person which  is sakeenah abang.. but this is bunch of curious people.. nak detail ticket? pukul berapa? transit berapa jam dari sana ke sini.. sini ke sana.. hand carries... bile nak bayar.. bile dapat ticket... boleh tak bayar asing asing2.. boleh tak that .. boleh tak this?..

dan nak tambah stress saya.. ade pulak yang kol nak cancle ticket and so on.. saya faham je diorang bimbang sebab tak yakin dengan ticket tu.. betul betul dah komfem ke tak ke.. namun.. yang nk ditekankan kat sini adalah..i realised that i can't handle this any more.

haha..salah saya at the first place sebenarnya.. saya ingat bende ni mudah je.. amek nama,number pasport,book ticket tunggu kejap.. bayar dan dapat ticket.. so sebab tu saya terime je la nama2 yang beratur. ergh.. but.. its just a mess okay.

dan agent yang saya deal tu pon sangat la _ _ _ _ _ _ .. susah. thats is not the perfect word but its okay.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghhh..czj kjch lzjkzkjlcslns;gkl;.    EXPLODED.

allah nak ajar saya sesuatu kot :) as always. harap2 saya nampak.

#i was just trying to help.



p/s:sorry friends..tk bermaksud nak merungut.. but this is hard men.. saya bukan la yang selayaknya nk handle mende mende ticket ni..
p/s:may be it will be easier kalau agent yang saya deal tu perempuan.dan lebih muda.. senang saya buat stemboat!.
p/s:and for you agent :sorry..saya tahu awak sibuk dan banyak urusan lain nak handle.not just me and the 13.hmmm



i just have to finish this any way.*geleng geleng slowly sambil pejam mata macam orang putus cinta ..all the best . me.




No comments: