2011-03-23

waliyullah at tunisee

salammz..bestnyer semalm..pegi sekolah mcm biase..mula sem2 la kate kan..cikgu baru nk perkenalkn buku n perkenalkan diri..alhmdulilah,lepas revolusi mesir ari tuh..banyk jugak perubahan yg dapat ilihat dalam kalangn org2mesir nih.. mereka2 ni jadik semacm terlebih sensisitiv dan agresif bile bercakap pasal hak individu..atau hak masyarakat..da lame tk tuntut hak agaknyer.. so..biar la mereka2 ni.. ahaha.. ops!


bukan tu yg saya nk cerita eh..lepas habis sekolah semlm..saya sebenarnye becadang untuk terus balik rumah memandangkan diri yang tak brape sihat..dgn selesma dan batuk bagai..hmm,tetibemawaddah cakp..dy nak pegi talaqi di masjid azhar..uwaahaha mmg nk ikut lame da.. hahaha cume kalo nk pegi sorg,takut.. jawuh..di hussein sane..hmm so..nk di jadikan cerite..ikut la mawaddah pegi game' azhar  (masjid azhar)


sampai2 aje..bertembung ngn penjaga msjid.. bukanla pnjaga..tapi bole la.. ammu muhammad.. da tua d.. tp baik dan peramah sekali, dy sangt gumbira dgn kehadiran kitorg.. ceh..oke2..da masuk2 dalam bilik di game azhar tuh..dan berulang alik ke toilet.. saya pon duduk2 la..cadangnya nk baca buku sket..sbb kelas tk start lagi..tengah enak2..duduk2..baru betul2kan posisi ..baru nk belek buku..azan asar  berkumandang..


(eeesh..panjng sangt la citer muqoddimahnyer..bosan betul)..oke..pastu solat2 la..da rokaat terakhir tu..tetibe hilang pulak khusu'kejap..(tk baik tul )sebb ade makhluq kecil sedang bergolek2 di kaki.. mata terus teralih pandang..


"waliyullah!!"


wa wa wa..budak tunisi yang comel tuh! saya ade jumpe dia sebelum balik malaysia tempoh hari.. 


ni wali time saya jumpe seblum balik malaysia..


comel tk terkate..ahahaha.. hbis je solat..mak dy tk habis lagi..saya terus mnyambar waliyullah dgn kepantasan yg diluar jangkaan..bahahah..kiss..kiss..kiss..kiss..kisss.. hug..hug.hug..hug..waaa lindu sama lu.. (mak dy mesti jadik tk khushu' jugak.."sape la amek anak aku tuh.."..) maaf kak..


waliyullah mule2 nk nanges.. saya siap suda ngeluarkan segala mcam mak nenek yag ade dlm beg..pen kunci highlighter kuning berkilat lagi striking...hah! tu la yg mnarik pehatian waliyullah atau..LULU..ahaha..
agagaga..my feberet food..


i told u i like this! ahaha..



nak dijadikan cerita..selame beberape jam tu saya mmg tk berenggang ngn waliyullah.. bahagia tak ramai sangt nk berebut..


da petang2 sket.. wali penat bermain.. da meragam macm2.. da la suke sembur air liur..jelir2 lidah.. comel mamc ape walaupon tkberape senonoh..saya ni mmg geram sesangt ngn baby yag jelir lidah.. comel sgt.wahahah..


lame tu wali cam da penat.. saya dodoi2 aje la dy..sampai dy tertidor .lena sekali.. uwahaha.. paling comel sangt3..dy tidor..selalu terkejut2..tangan saya tak boleh diam..mesti kene tepuk2 belakang dy..berenti sekejap..terkejut balik.. sebb dy baby kecik yg sangt comel dan soft dan gentle dan innocent sagt..saya jadik tk penat pon pegang..walau pon hampir 4-5 jam, mmg psyco la kalo pegg baby nih..


see?? how cute this little thing when he was asleep..erghh..=)

sayang you sangt3!

haha yang paling best..mak dy siap mintk skype saya lgi.. dy ckp.. mane la thu kalo saya nk ckp ngn wali.. ahaha.. ckp hape? wali mne tahu ckp lagi.. mak dy cakp..mne la thu kalau saya rindu wali n nk tgk dy.. agaga.. mak dy mmg wat saya touching sesangat.. waaa nk nanges aje rasew.. thanks to u ukht nadhirah..u r absolutely sweet teramat!

love u so mcuh babe!=)

p/s:tengah tak sabor2 tunggu anak sedare ni.. agagag..



No comments: