2013-04-26

game lumba kereta.

bismillah.

siap kemas kemas tempat tidur.. kebas kebas sikit. ikut sunnah la katakan.. kene kebas tiga kali tempat tidur supaya kulit mati yang semalam tu terbuang dari tilam.. so that kalau kita baring kite tak dapat penyakit akibat kulit mati itu.

korang tahu tak bila kite tidur..kulit mati akan berguguran dari badan kita dan jatuh dalam urat2 benang tilam kita.. dan sebelum tidur.. dia hanya akan tertanggal dengan 3 kibasan .. hebat kemain sunnah nabi ni.. kulit mati ni perlu dikebas kerana ia akan menghasilan penyakit kulit kalau kembali semula ke kulit kita.

hmm,gigi da gosok,. muka dah basuh . wudhuk tak ingat nak ambik.. fine..janji! malam ni je. ceh.. janji ngan diri sendiri berjuat juta kali aku mungkiri dengan senang hati dan tak rasa munafik sama sekali.

fine..kinah dah pon tutup lampu dan berbaring sebelah saya dan senang sekali malam tu dia tidur.. biasanya susah betul,siap nak tuka tuka tempat tidur. hmmphh..

biarkan kinah tidur lena malam ni.. tiba tiba mata saya tak boleh tutup.. tak mau tidur dia ea.. tadi nak belek quran  nak murajaah an-nisa bukan main lagi dia buat buat mengantuk.. saya manjakan dia,oke la kite tidur..

dah sedap sedap baring gelap gelap.. eh eh .. tanak tidur pulak dia.. hmm tak pa.. saya capai hempon yang tersadai kat kanan atas bantal. yes.. dapat line dalam bilik.. saya pon saja je la try2 nak donlod game..
ingatkan loading slow.. emphh laju bole tahan..

so saya teruskan rancangan yang bermoral tu dengan rasa sedikit serbe salah sebab jam da menunjukkan pukul 9.06 malam. kene tidur awal sebab subuh pukul 3.45 pagi .. tapi saya teruskan juga sebab da pon tertekan button install.

wah.. gelap gelap macam ni . mata saya slow sikit ..tapi saya tajamkan juga demi sebuah game yang saya rasa macam mantap meletup.. car race.. oh!



oke... 99% yes! dah siap.. installed. wow.. car race ni macam best extreme.. tanpa segan silu atau merasa seperti pengkhianat negara.. saya mule main game dengan volume tertinggi 10.kedengaran bunyi enjin kereta skreeeeeeettt.. skreeeeettttt.... weooooooo skreeeett!.. hmm



tak kisah lansung aflah dan kinah yang sedang tidur.. sebab saya yakin derang bukan dengar pon..saya main. arghh! ashik kalah saja. ni yang bosan ni. tidur la macam ni..

saya rasa sangat tersinggung dengan game tersebut yang tak bagi chance lansung kat saya tengah tengah malam yang sunyi macam ni.. . ces!

saya gelapkan phone dan baring semula..

terus mata saya yang da tak tahan silau tadi tertutup dan terus tertidur tanpa baca doa apatah lagi 3 qul dan ayat kursi.. arghh..tu penangan lagha sebelum tidur.

alhamdulillah allah kasik jugak bangun solat subuh.penyayang betul la allah ni.. saya tidur tak baca doa pon allah masih jugak kasi saya solat subuh dan betaubat semula.

ah! ni yang sayang allah extra extra sokmo ni.. nak mengalir ayer mata saya keharuan... dapat jumpa ke kekasih macam ni zaman sekarang.. baling batu dibalas buah.. ah! nangis la lagi banyak banyak.. terharu.

pintu taubat tu allah bukak seluas luasnya tak pernah bosan sampai kita yang bosan buak maksiat.

allah.. andai aku terpesong dari jalanmu.. kau kembalikan aku ke jalanmu dengan pengembalian yang baik..

I love you sokmo sokmo.~

No comments: